Vad heter filmen?
Hej! Är ny här på Film iFokus så kan ju börja att presentera mig lite. Är 14 år och är en riktig skräckfilmsälskare! Blir aldrig rädd längre så om ni har tips på någon riktigt läskig skicka gärna ett meddelande, har sett de flesta! :) Men nu till saken, vad heter filmen?! När jag var yngre såg jag en film i genren drama, tror jag. Handlade om en asiatisk pojke som gärna ville måla naglarna och leka med dockor. Han ville inte heller vara med i boxningen som hans föräldrar tvingade honom till. När lagkamraterna märkte att han målade naglarna blev han mobbad, och kallad för bög. När han blir äldre opererar han sig till kvinna och berättar sin historia och blir känd. Var väldigt liten när jag såg den men tyckte det var en jättebra film och skulle bli väldigt tacksam om någon kommer på vad filmen heter :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Hej! Kan det vara Beautiful boxer?
#1 Tack för hjälpen! :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#2 Sjukt, det är den filmen! Tack så mycket, av alla års letande, hur hittade du den? :)
Har inte sett filmen själv, men en kompis blev väldigt berörd och pratade mycket om den efter att ha sett den, så jag kände igen storyn!