ungdomsfilmer.
har ni några tips på bra ungdomsfilmer? typ med mobbning, kärlek och sånt. lite tårar får gärna rinna ner för mina kinder! 
- Fucking Åmål
- Ondskan
- Ghost World
- 10 Things I Hate about you
- I taket lyser stjärnorna
Jalla! Jalla! kanske får kvala in på ungdomsfilm-listan?
American Pie-filmerna
Hm nu står det stilla i maskineriet där uppe… jag ska fundera lite och återkommer! 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#1, #2 åh, tack! de ska jag skriva upp på listan! 
hmmm, borde ju ha en massa sådana på lager…
Det finns ju även flera i A Cinderella Story-filmer… Ska tänka lite mer ;)
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Wild child
LIFE (japansk dramaserie) - handlar om mobbning och vänskap. Grät floder!
1 litre of tears (japansk dramaserie) - handlar om sjukdom, med även kärlek och familjekärlek - riktigt fin och sorglig!
Beastly
Mean girls
Fish Tank
Sebbe
#5 one litre of tears är fantastisk!
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
#7 Ja, den är riktigt bra 
Kan ju nämna en annan japansk serie - Hana Yori Dango. Den är lättare än one litre of tears men är fortfarande mysig att kolla på!
Vea <3
tack alla, ni är bäst! jag kommer ägna hela mitt jullov att kolla på film nu känner jag! 
Lol
älska mig igen
the last song
the notebook
jag saknar dig
i taket lyser stjärnorna
dear John
the lucky one
Charlie St. Cloud
Det är inte direkt en ungdomsfilm, men det är med mobbing, kärlek och sådant.
Min absoluta favvofilm, har kollat på den hur många gånger som helst! Den är så himla rolig och mysig på nåt konstigt sätt, och dessutom så älskar jag "makeover" filmer.
The house bunny. http://www.imdb.com/title/tt0852713/
#14 den ska jag absolut kolla upp, tack så mycket!