Scary!! tänkte på marilyn monroe :o Och nu provade jag pewdiepie elr felix kjellberg som han egentligen heter, och han gissa rätt på båda !!! fyfan :O :P

Ibland undrar man hur sjutton den kan få rätt på så få frågor 

Mvh Stephanie 

Det här är typiskt en sån sak som kan roa mig i timmar! 
Fast det tog den över 30 frågor att komma fram till att jag tänkte på Alan Rickman - mina vänner skulle gissa det på en-två frågor
haha
Man märker ibland att den är på rätt spår - att den gissar på en annan karaktär i samma serie/film, eller en karaktär som skådespelaren har gjort. Ibland är det lite klurigt att svara "rätt" på frågorna också, rätt så att den kan kalkylera vem den ska gissa på.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Haha, vilken rolig grej!
Den gissade fel först, trodde det var Greg Sanders från CSI, men till sist tog den rätt: Dale Cooper från Twin Peaks! 
Jag hade Depp i huvudet, dock svarade han fel på det, Pitt, men så få man fortsätta om han svara fel, då fick han rätt andra gången, men inte undra på då en fråga var om den jag tänkte på varit med i Piraters 
OH MY! Den tog Mona Sahlin 
Andra frågan var: "is your character american?" "no"
Sedan "is your character swedish"? -Yes.
Kollar den IP?
::
Nu fick den kungen också ^^
ツ
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Jag tänkte på Alexander Skarsgård, men det tog ett tag för han att komma på det 
#10 Bill Skarsgård var han rätt så snabb på
// Nadja
Den gissade rätt på Harry Potter. Vad läskigt att den kan gissa rätt så hela tiden! :O
Den har nu gissat rätt på Sharon Osbourne, Katnis Everdeen, Alexander Skarsgård, Egoina, Severus Snape, Albus Dumbledore, och min mamma. Haha :D
Tog Sue Clearwater i twilight, så gav han upp till slut 
// Nadja
Nu tog jag Jensen Ackles, den var nog lite svår för honom för han gissade fel en gång
Tycker nästan synd om honom när han blir röd som en tomat 
Och så tog jag Josh Holloway också, den gissade han fel på flera gånger.. en gång gissade han på en åsna? ^^
Skrämmande är han 
Han hade inte Joakim Netterqvist, gav upp efter uppemot 100 frågor. Tog Jan Brink på tredje försöket.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
Miss Brisby från The Secret of Nimh tog den 52 frågor och två fel"gissningar" (först på hans mamma, sedan på "cookie mum/eller vad det nu var).
_No way! Yes way!
Har gjort det innan, ruskigt kul! :D Jag tror det funkar så att det finns ett filter eller vad man ska säga, säge rman tex att det är en tjej, sorterar den bort alla killar, att den inte är från ett spel så sorterar den bort alla kvinnliga spelgubbar och så fortsätter det så ;)
Klarade "your gerbil" och sheldon <3
jag tänkte på Charles Trippy från CTFxC , han hade rätt! :D
Äh, den frågar ju massa frågor och man kan ju inte ljuga så man får svara och sen blir det ju lätt…
#22 Ja, men att den kan ta reda på en karaktär av flera miljoner på några frågor är ju ganska coolt.
Jag tyckte den frågade väldigt många frågor…
#24 Jag det brukar bli runt 20 - 30 st, tycker inte det är så mycket men du kanske gör :)
Jag var tvungen att fylla i vem det var :(
Live long and prosper
#26 Vem hade du försökt få fram? :)
#27 edgar allan poe
Live long and prosper
74 frågor.Julie Andrews
aswedishsmorgasbord.com
Den funkade väldigt bra tills jag tänkte på en japansk skådespelare. Då hade den fel!! 
Lägger till att jag tryckte på "fortsätt" när den gissade fel… Den kom då fram till att det var en asiatisk man, men ställde ändå frågan "Did your character breastfeed you?" HAHAHA
Jag fortsatte låta honom gissa 2 ggr sen så fick jag det här
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#32 Fick jag också några gånger. And It felt good 
Jag tänkte på mej själv och det kunde han inte gissa hur mycket han än försökte!
Det tog ett tag innan han gissade rätt, två omgångar^^
haha gissade rätt på Homer Simpsons :D
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Fräckt, hade rätt alla gånger, Justin timberlake, Lady gaga, Alladin, Abu (apan i Alladin), Prinsessan Victoria, och till sist Akinator han själv :D
Vad roligt! Gissade rätt på Hiroki Sakurai till och med! ;D