Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 2440 ggr
Josefinee
0

Grey's Anatomy

(En ny Grey's-tråd eftersom den andra hette "spoilervarning", vilket förmodligen inte lockade så många läsare)

Som det låter så tycker jag att vi ska snacka Grey's Anatomy hära (Eftersom det är en underbar serie). Vad vi vill och vill inte ska hända, våra åsikter om karaktärerna, storyn, skådisarna, you name It!
Så sätt igång alla Grey's-fans ;)

För allas skull, avslöja inga spoilers här!

Josefinee
0

Jag börjar vell då med att säga att jag håller på att bli heeelgalen på alla jäkla uppehåll hela tiden, nu fåre vell va nog med hockey, vi vill se Grey's!

Längtar som sjutton till nu på onsdag (7/5)! Det va ju så sjukt spännade i förra avsnittet! Ouuuiittch!

Sen undrar jag vad ni har för åsikter om ett Erica Hahn-Mark Sloan förhållande? Det skulle vell vara något ? :P

sasha-
0

Jo det skulle pasa:-P Jag gillar ingen av dem^^

Det är så synd att de sänder Greys samtidigt som Top Model, de är ju mina favvoprogram o måste jag välja så ser jag bara Greys i pausen:(

Josefinee
0

#2 Hehe, jag älskar Erica Hahn, så jäkla skön ^^

Men kan du inte se repisern på söndagar då?

sasha-
0

Hmm den har jag inte märkt. Vilken tid? Eller menar du Top Model kanske? För den måste jag se orginaldatumet, annars kommer kompisarna med riktiga spoilers nästa dag^^

Josefinee
0

#4 Hehe, nej jag menar Grey's, jag tror det går runt 4 på söndagar, kolla kanal5.se vetttje :)

Yaeko
0

Kan ingen sammanfatta det förra avsnittet? Missade det…

Josefinee
0

#6 Doh! Här satt jag och skrev värsta resumén av vad som hände. Men självklart så råkar jag klicka nånstans och ALLT försivnner. *grrr* Så jag är ledsen men jag orkar verkligen inte skriva om allt igen :P

Yaeko
0

#7 Förvånad oh no… får fråga någon annan då.

sasha-
0

Nej fy sånt är så störande ´:O

Josefinee
0

Jaaaa -.-
MEN HÖRRNI, IDAG ÄRE GREY'S IGEN! ÄNTLIGEN!!
(a)

Yaeko
0

IIIIIIIIH, spännande var det!!

får jag spoila gårdagens avsnitt? ._. eller är det förbjudet..? hur ska man annars diskutera avsnitten? Heh

Josefinee
0

Självklart får du prata om avnsitt som redan vart :)

Yaeko
0

Bra ^^ Blev lite osäker eftersom det står att man inte ska spoila där uppe :P

Jag missar näst-nästa avsnitt! :( är i turkiet då. Missar GA, desperate housewives (!) och alla vännerprogram. Hur ska man överleva??

Lotta_A
0

Min syster köpte första säsongen och nu har jag fått låna den och börjat titta. Jag gillar serien.
Hur många säsonger finns det och vilken är det som går på tv nu?

Josefinee
0

#14 Det finns 4 sesånger, den fjärde sesången går på TV nu.

Josefinee
0

IIiiiihhhh!
Bara jag som satt och hoppade i soffan framför förra avsnittet när Hahn i slutet gick fram till Sloan och framförde sin "you're to pretty"-dialog?!? Fan va de två borde va tillsammans !! (a)
*nörd* Har sett på avsnittet 4 ggr nu och spolat fram o tillbaka för i se massa klipp om och om och om och om igen ^^ *vissel*

Josefinee
0

Nej nu vart det dött härinne, vad är dettta ? ;)

sasha-
0

Vet ej^^

Tror verkligen att Hahn gillar Callie:P Tycker det är lite jobbigt eftersom Callie uppenbarligen inte gillar Hahn på det sättet -.-

StallBakhet
0

När drar serien igång igen? Längtar så otroligt mycket …..

Josefinee
0

I USA så börjar sesång 5 den 21:a september. Men i Sverige så har vi ju fortfarande två avsnitt kvar på ses4. Dock har jag fuskat redan och sett de två sista, och jag måste säga - det va fanimej de bästa Grey's-ansnitten någonsin!

Yaeko
0

#20 Hojta till när du vet när dom kommer sändas! ;o

Josefinee
0

#21 Japp! :)

elleen
0

gaaah , grey's anatomy äger ! :)

Jag tycker inte om Erica , ;o

Josefinee
0

Åh nej nu läste jag att sesång 5 kanske blir uppskjuten pga. någon Screen Actor strejk? Blä för det!

#23 Det har du rätt i att det gör :)
Hehe, alla tycker olika ;)

Yaeko
0

Det är ju nåt avsnitt på onsdag, kanal 5 har nåt gaypride tjoffs så dom visar ett avsnitt av Grays då :D har jag för mig iaf. hoppas det stämmer ^^

Josefinee
0

Jasså? :O Det ska jag kolla upp! ;) *detektiven*

Josefinee
0

Smart är jag och kom på att onsdag var ju igår…..
och ja, Grey's gick tydligen då, men jag tror det var ett avsnitt som redan gått :S Avsnitt 13 eller 14, rätta mig om jag har fel?

Yaeko
0

Jo, det var ett gammalt avsnitt ^^ men jag tänkte att ni kanske hade abstinens ;)

Josefinee
0

#28 Haha, hade jag vetat om det hade jag kastat mig framför TV:n, jag har alltid Grey's-abstinens (a)

Yaeko
0

När börjar det igen? Någon som vet? :)

Whispree
0

Har också undrat över när det börjar :/

[michaelalundgren]
0

På Kanal 5 står det bara "i höst"

Whispree
0

Jag tror det börjar typ i slutet av september eller i början av oktober? det sa en kompis i alla fall

Liss
0

5:an gör reklam just nu om att de är 9 säsonger som börjar igen den här veckan och då är greys anatomy med.. så de borde ju börja som sagt nångång den här veckan då.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

Greys på onsd 1 okt kl 21:00 står de på kanal5.se ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

exitingsvillemo
0

1 okt 21.00… då åker telefonen ut… Nåde den som störCool

Yaeko
0

YESSS! :D Nu börjar nedräkningen!

exitingsvillemo
0

snart, snart, snart :o)

Yaeko
0

Jag är lite besviken på första avsnittet :/ allt var så himla… rörigt på något sätt. Fast kul var det i hissen ;)

Yaeko
0

PUTT!

I onsdags var det därimot superbra :D

exitingsvillemo
0

igår var det också bra :o)

Erica och Callie fann varandra tillslut liksom många andra…

SusannaT
0

Får man hoppa in här. :D ääälskar greys anatomy.

Josefinee
0

Ja ojoj nu har Grey's dragit igång igen (tjohoo!!!)
Fast de tre "första" avsnitten, eller mer riktigt, the tre SISTA avsnitten på ses 4 hade jag redan sett, men måste säga att de är de bästa!

Men ojojoj vad jag satt och hyperventilerade (inte fullt normal som jag är), när det riktiga första avsnittet av sesång 5 drog igång!
Men jag höll på att få panik när det va avbrott, men det va nog inte så mycket man missade.

Men nu är jag lite arg på att inte alex kan förbi "a nice man", och att det är för lite erica och mark :/