Ugly Betty
Jag har börjat kolla på tv-serien Ugly Betty. Har sett fem eller sex avsnitt. Handlar om en tjej som vill jobba på ett modemagasin och mot alla odds får jobbet. Hon klär sig omöjligt, har en tandställning som heter duga, äter mat och är alltså tvärt emot hur man förväntas vara på magasinet.
Det är ett STORT inslag av Djävulen bär Prada i serien. I alla fall i de första avsnitten känns det som man snott hälften rakt av. Kanske har man gjort det, eller så har man utgått från samma bok?
Hur som helst, den är klart underhållande.

Börjar i veckan på femman tror jag. Tycker den låter kul!
har sett dom två första avsnitten, och haha, skitkul ! :)
Varför tror man att en söt tjej blir ful för att man tar på henne ett par glasögon och en tandställning…?
så gör de ju alltid i high school filmer, förmodligen för att de ska se "nördiga" ut.
Jag har bara sett det första avsnittet, vet någon när den går på tv? Har nämligen inte någon koll på tiderna och sådär. Jag fastnade i första avsnittet (helt ärligt började jag gråta, är rätt känslig av mig) och vill gärna följa serien i framtiden.
Om jag inte minns helt fel så är det Selma Hayeck som har producerat den här serien?!
#6 Stämmer, hon gör även några korta inhopp i serien.

jag älskade första avsnitten men andra gillade jag inte..spänningen var lixom över på första avsnittet..man borde göra en riktig tårdrypande kärleksfilm av det hela konceptet. tror det skulle sälja mer =)
#8 de har de väl gjort? "djävulen bär prada"

hehe hmm har ju inte sett filmen så jag vet inte riktigt vad den handlar om
vet bara att den är i princip samma som ugly betty

Jag diggar Betty! Hon är grym! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#3 jag tycker inte hon är ful faktiskt. tandställningen är ju grotesk, men man får titta bakom det på utsidan. hon är vacker annars faktiskt.
lisette, jag håller med dig! Jag följer Betty varje tisdag! bra serie!

hahahaha… jag sitter bara å väntar på att hon blir snygg någon gång, inget kul serie alls! :P
Iof. ser jag o morsan på det på tisdagar ibland, haha, dels för att det inte går nå annat… (Ja, vi sitter i varsinna rum) ;P

Iof är hon rätt söt, men jag stör mig verkligen på henne ibland, vet inte varför..
En av mina favoritserier… Tycker att Ugly Betty är en rätt tuff tjej x) Hon gör allt som hon egentligen inte ska göra på ett modemagasin men ändå respekteras hon.

en av favoriterna! jag tittar alltid på den! missar jag något avsnitt på tisdagar - ja, då blir det reprisen på fredagar. :-) . brukar dock aldrig missa något avsnitt.. ^^
#5 - den går på kanal 5, varje tisdag kl. 20.00
reprisen är på fredagar (samma kanal) kl. 19.00

Kikar alltid på Bettu, de är en bra serie! :)
Nja, jag håller mig till Desperate Housewives på tisdagar ;)

kan inte missa betty, så charmig

#19 vet du när det börjar igen?
#21 de strejkar väl fortfarande? så det har väl inte blivit ngra mer avsnitt, men det kommer väl snart får vi hoppas :) jisses, kan de inte bara ge manusförfattarna högre löner så vi kan få se på våra program snart ;)

#21 - den börjar den 22 april 20:00 (på kanal 5 som alltid).