The Whale
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En tillbakadragen engelsklärare som lider av svår fetma gör ett sista försök att återknyta kontakten med sin tonårsdotter.
Regi: Darren Aronofsky
Skådespelare: Brendan Fraser, Sadie Zink, Ty Simpkins, Samantha Morton
Biopremiär 10 mars 2023
// Harley
Jag såg Brendan Fraser prata om den här rollen i ett klipp på YouTube och jag vill verkligen se The Whale.
Tidigare har jag bara sett Brendan i mer komiska roller, i filmer som Djungel-George och Mumien-filmerna. Jag ser fram emot att få se honom i en roll där han verkligen får visa sin talang för skådespeleri på en ny nivå.
// Harley
Denna vill jag också se!
Har också bara sett Fraser i komedifilmer så helt klart värt att se filmen för att se en annan sida av hans skådespeleri.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Har den på min "att-se"-lista också. Såg Bedazzled igår, han har verkligen talang. Inte rädd för att göra sig ful heller, blir ju sån kontrast när han var ganska snygg 🙂
"I'm too old for this shit."
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är klippet jag nämnde i #1.
Tidsstämplar:
00:00 "When the movie came out, we had no idea what It was going to be…"
00:34 School Ties
03:35 George of the Jungle
06:34 Encino Man
08:45 The Mummy 1-3
13:53 Bedazzled
17:37 The Whale
// Harley

Finns många skvallertidningar i USA som släppt bilder på honom med texter om hur deprimerad och fet han har blivit. Ingenting om att han gjort det medvetet för en roll. Det var ingen som hånade Al Pacino när han gjorde samma sak. Jag tänker se filmen.
Väldigt sugen på den här filmen.
Mvh // Johan
Jag har velat se honom göra en comeback i åratal, är så jäkla glad att han äntligen fått chansen att visa vad han kan! Längtar jättemycket efter filmen, och är så sjukt stolt över att han inte bara gav upp efter all skit han gått igenom och är glad att han välkomnats tillbaka av fans.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"