Tips på tonårskärleksfilmer
Hej! Jag älskar kärleksfilmer, gärna där det är lite sorgligt/dramatik med i och vääldigt gärna där det utspelar på high school/college över 2000-talet (alltså hyfsat nya). Jag gillar när det typ en cool kille som blir kär i en ensam och mindre populär tjej som i t.ex a cinderella story (ÄLSKAR DEN). Filmen får också gärna innehålla en snygg/söt kille haha! Jag har redan sett alla dessa She's all that, She's The man, the last song, dear John (+några fler) och de var jättebra så filmen/filmerna ska likna de:)
American Pie ? :)
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Beastly och Love Rosie! 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
En lite äldre film men som är GRYMT bra är "10 orsaker att hata dig"(10 things i hate about you)
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Det finns ju minst 4 cinderella filmer 🤪 Har du sett alla dom?
Not another teen movie, 10 things I hate about you, John Tucker must die,
Bring It on filmerna fast de är ju inte direkt några kärleksfilmer i den utsträckningen 😛
Och den absolut bästa: GREASE ! 😃
Sen finns de säkert omkring en miljon andra också 😉hahhahah😂
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tack för tipsen, har sett några american pie och de är riktigt roliga:) Och #2 Love Rosie verkar intressant. #3 Jag har kollat lite på den och alla verkar tycka att den är jättebra så jag får väl kolla in den;) #4 Jaså? Hur hittar man de andra? Blev väldigt nyfiken nu….:)
Aa nu hitta jag dom:)
#5 Beastly är sjukt bra också, det är ju som skönheten och odjuret! 😃
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Testa att googla tonårsfilmer, då får du upp hur många tips som helst 🤪 hehe
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Pretty in pink är en av mina favoritfilmer någonsin, kolla på den :)
Do as you would be done by - And think for yourself
Tack för tipsen! Är det med kärlek i clueless?
Cant bur me love, Grease, Clueless,
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
förmodar att du sett one tree hill? :)
"A walk to remember" tonårsfilm, så snyftig… Absolut den bästa jag sett!