Vem har sett Skicka vidare?
Asså det är den bästa film jag sett asså den är så himmlands bra och den är så himmlands hemsk och sååå sorglig :'(
asså jag har alldrig gråtit så mycket i en film i hela mitt liv :'(
Vill säja om du inte ha sett den måsste du se den den går inte att slå för den är så JÄVLANS BRA :O men sååå jävlans sorjlig
//Miniblomm

Är den sorglig så är det inget för mig. Haha
Kollade 20 min på den gröna milen och stortjöt i två timmar.
Hihi : D

en av den sämsta filmer jag har sett, orkade kanske en kvart, mën smaken äer väl som bekant som baken:)
Jag har sett den, men gillade den inte. Men som föregående person skrev: smaken är som baken :-)

har sett den, jag börjar storgråta alltid vid slutet, så jag orkar inte se den igen, för om jag gör det börjar jag nog göra det igen..den e såååå sorglig ..men den e ju b ra oxå..tycker jag

Håller med Miniblomm - det är en helt suverän film! Jag är inte en tjej som gråter till filmer utan förundras mer, och beundrar hur välgenomtänkt den är. Skicka Vidare är en djup och bra film med budskap, som många borde ha nytta av att ta åt sej av.

En ok, film.
Lite för pretto, hela martyr grejen. Men visst är det en film med ett fint budskap.
Det skulle vara toppen om mänskligheten satte det i system.
Dessutom bra skådespelare. Ett problem var att jag väntade hela tiden på att grabben skulle spärra upp sina gråtmilda ögon och säga "I can se dead people."

Sett den, tyckte om den.

har sätt den ett fler tal gånger,den är helt okej.

Jag har sett den och tyckte att den var sådär, den var sorglig och så men jag tyckte att den var sådär. inte den bästa filmen jag har sett. =)
När jag berätta för min mamma o min kompis om den o vad som hände så örgade jag stört gråta :'( den är en av dom bästa filmer jag sett facktist

Riktigt bra film!
Heter den skicka vidare? Är den på svenska? Eller vad är orginaltiteln?
Nu har jag också sett den. JÄTTEBRA!