Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 551 ggr
[[Mellebelle]]
0

film tips

Nu tycker jag att ni kan tipsa mig om en jäääätte rolig komedi en jäääätte läskig skräckis och en jäääätte sorlig drama/romentik! 👍

så tipsa tipsa tipsa!

MissInAction
0

Vill du ha drama och romantik i samma? 

På sorglig skulle jag säga Broarna i Madison County! Ladda upp med näsdukar och var beredd på några veckors deppande efteråt 😮

I am Sam är också en otroligt känslosam film, som jag grät mig igenom. 

På komedi skulle jag nog vilja tipsa om See no evil, hear no evil (Hör upp blindstyre) 😂

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Rumblebee
0

Den läskigaste skräckisen jag har sett var faktiskt Insidious… Fick sova med lampan tänd vilket är första gången någonsin i mitt 26 åriga liv, knappt jag tordes gå på toa 😮

Lets see… roligaste komedin…  Första gången jag såg ''Meet the Spartans'' som är en parodi på filmen 300 så garvade jag ihjäl mig nästan. Fast parodier är i mina ögon filmer som bara är kul första gången man ser dom.
Märks att jag näst intill aldrig tittar på komedier av någon anledning… står helt still i huvudet 😟
Eller jo… Gudarna måste vara tokiga 😃

Vad gäller sorlig drama/romantik så kan jag inte komma på något, i alla fall inte om det ska vara blandning mellan de två genrerna.
Däremot är Pay It Forward sorglig drama.

MissInAction
0

The Notebook är ett romantiskt drama och där behövs näsdukar igen :-)

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[[Mellebelle]]
0

sperlar ingen roll om de e drama och romatik tillsammans, det enda ja inte tyck om så jätte mycke är gamla filmer, dom får inte vara föör gamla :)

[Ebidda98]
0

How to lose a guy in 10 days - om du vill se en riktigt rolig film men massa pinsamma scener… Skrattar fortfarande åt den, även 3e och 4e gången 🤪