Lost in Austen
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Hm… alltså jag tror jag sett den… Jag vet inte varför men jag ser de där töntiga tråkiga Austen serierna och filmerna… Kanske för att jag har så jäkla svårt att förstå vad det handlar om… lol
Är det den med hon tjejen från As if och Hex? Jag har bara sett några snuttar, klipp från Youtube men tycker att den verkar sevärd.
Hon trillar på något sätt in i Austens böcker/värld eller hur? har någon minnesbild av att hon sitter bakom ett duschdraperi…
Aha där hade du lagt in en länk till imdb ja🙂, sorry såg inte. Japp det var hon jag trodde.
En lite off topic fråga. Hur funkar det där m. Netflix? Kan man betala med faktura (i am so oold) eller är det kort eller något annat som gäller?
Det stämmer nog att hon varit med i As if och Hex.
Serien är väl rätt så förutsätbar, får jag erkänna. Men det struntar jag i för jag älskar den sortens miljö och story 😍
Det är väl klassiska teman… kärlek, drama, societet, romantik och faith… ♥
Det finns faktiskt en uppdaterad tråd om just Netflix här på sajten, av en väldigt bra anledning just nu… då jag har nämnt sajten ganska mycket på sistone 😮bara för att jag tycker det är så himla smidigt. Men den diskussionen kan vi gärna ta där inne om ni vill 🙂
Det enda betalningssätt som jag känner till åtminstone är med betalkort. Då skriver du in kortnumret och sedan dras beloppet från ditt konto varje månad så länge du vill.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland