Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 1446 ggr
nottheonly
0

Favorit?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är en serie-nörd 🤓 och en serie som alltid kommer vara speciell för mig är… LOST. 

LOST var den första serien jag började följa, mamma & pappa köpte den ena säsongen efter den andra till mig och jag har kollat om den flera gånger. Det finns så många bra serier, men LOST kommer alltid vara den serie som är speciell för mig, kommer alltid vara en LOST nörd😃

Så…. har ni någon serie som ni känner lite extra för? 

[WickedAlly]
1

L-word, sett den så många gånger så jag har tappat räkningen :)

[Kaktuz]
0

Arkiv X 😃

MissInAction
0

Har flera favoriter men jag vill faktiskt säga två som har rotat sig rejält i mitt hjärta: 

Sex and the City, som jag tycker är klockren med fantastisk vänskap, humor och allvar ♥

Ally McBeal, med helt otroliga karaktärer som utvecklas enormt under seriens gång, jag älskar att Allys funderingar alltid går hand i hand med de mål som vi får följa i varje avsnitt.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

julolagus
0

Samma här med Lost :) Älskar den serien.
Jag ser Lost varenda gång den kommer på tv och sitter klistrad även fast jag vet vad som kommer hända!

[deen]
1

Twin Peaks ❤️ Jag ser om den ungefär en gång per år, tröttnar aldrig! 😍

XxKimxX
0

Doctor Who, Merlin, Sherlock, Charmed. De två sista är avslutade (och Charmed är kanske inte så bra) men jag ser dom om och om igen och älskar dem.

"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray

MissInAction
0

Mmmmm så många favoriter här! Vad skulle vi göra utan tv-serier? 😮

Skulle helst skriva en längre lista 😃 med bland annat då Merlin, White Collar, The Vampire Diaries, Sherlock, Twin Peaks, Firefly, Felicity, Sunset Beach… ❤️😇

Så himla svårt att välja en, eller ens två men jag står nog ändå fast vid de i #3 om jag måste.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

nottheonly
0

Hehe ja det är svårt att välja ut bara en! men för mig så kommer nog LOST alltid vara speciellt, kanske det är för att det var min första serie som jag började följa 😉

[stblues35]
0

Dallas kanske? 😉

[FrkFetknopp]
0

1:Matador ❤️

2:Arkiv x

3:Twin Peaks Egentligen lite för "svår" för mig men jag älskade den.

På senare tid har jag faktiskt inte hittat något som riktigt griper tag i mig, vet inte om det är jag som blivit kräsnare eller serierna som blivit tråkigare.

Blanksteg
0

Buffy the Vampire Slayer, Dollhouse, Firefly, The Good Wife, Criminal Minds, The O.C., Suits.

[RC1393]
0

#6 Sherlock är inte avslutad, kommer en 3:e säsong förhoppningsvis i höst🙂

Mina favoriter är Merlin, Sherlock, Ginga Nagareboshi Gin och Medium, men jag ser det inte så ofta pga sömnbrist😃

[Blodpudding]
0

Stargate SG1. Överlägset bäst av allt.

[Tilde]
0

Desperate housewives! Det är och kommer förmodligen alltid att vara min favoritserie! ❤️ Har både gapskrattat och gråtit en hel del till den serien.