Serie tips!?
Någon som har något bra tips på serier man kan se? Kändes som jag sett alla som var bra så kollat om flera serier igen, men för ett tag sedan hittade jag dark angel, som jag tyckte var bra, så hoppas att det kanske kan finnas fler bra serier jag inte upptäkt ännu.
Jag är väldigt mycket för action, övernaturligt och kärlek. Spelar ingen roll om dom är kombinerade alla tillsammans eller var för sig. Ett plus är om dom är roliga lite då och då så man får skratta lite.
Några serier jag sett som jag värkligen gillar är:
Nikita
The vampire diaries
Hart of dixie
Life unexpected
Dakr angel
Lost girl
Alla förslag är välkommna! :)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Buffy, Angel, Supernatural eller Being Human kanske?
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Kan varmt rekommendera Dead like me 
Det är typ komedi eller dramakomedi, handlar om en tjej som dör och får som arbete att välsigna folks själar precis innan de dör. Väldigt trevlig serie faktiskt! ♥
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Dollhouse
The secret circle
Tru calling
Jag har nyligen börjat kollat på serien Robin Hood, tycker den är bra 
Jag började kolla på Breaking Bad igår efter många lovord från vänner och såhär långt kan jag säga att den är sjukt bra!
Robin Hood Legend of a seeker Merlin
the 4400 🙂
Jag har börjat kolla på Revolution som verkar väldigt bra ^__^
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
The new normal är lite små bra måste jag säga :)
Being human (UK), det är övernaturligt med lite kärlek.
Serien kan i ena sekunden vara jätteallvarlig och i nästa så säger nån något jättekul :) (Speciellt George)
Absoluta favoritserierna är Walking dead och Breaking bad. Annars finns ju Prison beak, Jericho, Pretty little Liars, Game of thrones, och den svensk/danska serien Bron är faktiskt väldigt bra!
Då du gillar nikita så kan du mycket väl gilla "human target" en serie som glömts bort lite, men finns 3 säsonger tror jag.
Riktigt snyggt intro i den serien också :P
// Paltfan
Heroes 🙂
The cape
Heroes är bra också! Har precis börjat kollat på en ny serie presenterad av Netflix, den heter Hemlock Grove och är övernaturlig med inslag av kärlek och väldigt spännande.. Bill Skarsgård har en av de stora rollerna och är riktigt bra tycker jag 🙂
Vad är "Nikita" för en serie? Vart kan man se den?
//Flöffo
#18 Är en action serie går att se genom att streama om du söker på det den går även ibland på tv.
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Sherlock finns ju🙂 Är en modern tappning av Sherlock Holmes, finns två säsonger om 3 avsnitt vardera, ca 1 timme per avsnitt.
Teen Wolf är också bra, handlar om varulven Scott och hans vänner/bekanta som får en del problem i och med att Scott blir varulv.
En manga-serie (som inte är riktigt som dagens manga-serier) som jag tycker är bra är Ginga Nagareboshi Gin om björnhunden Gin och hans by Ohu som har problem med en gigantisk björn, Akakabuto. Låter som en barnserie, men jag skulle inte kalla den det då den är ganska våldsam ibland och inte använder ett helt okej språk för barn…😛
Håller med om Elementary, sett hela s01 och vill då fortfarande se s02 =) Det eh ett gott betyg bara det :P
// Paltfan