Film iFokus

Film

Etikettertipsideer
Läst 934 ggr
m4rkus93
1

vill bara tipsa

hej jag e ju rätt mycket för film och kom över filmen "min läsare är en utomjording" dansk film…. ja det säger väl allt danskar enligt mig är inte bra på film dom har sina ljusa stunder men denna film… nej jag vill där emot tipsa om den om ni vill se eller gillar patetiska filmer som nästan mer blir humor då alla i filmen ska vara tuffa typ och säger fooor helvete ^^ vilket gjorde min dag och även kommentarer som aldrig skulle nämnas i verkligheten låter detta intressant kan ni ju kolla en snutt ;P

Halvdansken
0

Så för att en dansk gjort en film du inte gillar, så är danskar  "enligt mig är inte bra på film"? Eh?

Lars vonTrier (Guldpalmer)? Susanne Bier (Oscar)? Billie August (Guldpalmer)? Mads Mikkelsen? Nikolaj Coster-Waldau?  Danska Tv-serier som sålts till USA (Borgen, Rejseholdet, Riget - rekommenderade av Stephen King)?

Vilka andra danska filmer och TV serier har du sett egentligent ?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Halvdansken
0

Desuto heter filmen "Min lärare är en utomjording".

Hatar cancer och älskar vårlökar.

m4rkus93
0

Ja det blev fel skrivet via mobil -.-

MissInAction
1

Så… förstår jag det rätt, om tipset är att kolla in filmen just för att den är patetisk och innehåller orealistiska kommentarer? 🤔

I övrigt vill jag, bara för att, lägga till att de allra flesta danska filmer som jag har sett skulle jag ge rätt höga betyg. Så jag håller verkligen inte med om att danskarna inte kan göra film 😉

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

m4rkus93
0

Ja det va vad jag mena :) okej jag gillar dom inte iaf

[Blodpudding]
0

Hur vet du att du inte gillar alla danska filmer, när du inte sett dem?

m4rkus93
0

jag har sett danska filmer -.- annars hade jg ju inte sagt det -.-