Vad heter filmen?
Inspirerad av en annan sådan här tråd kom jag att tänka på en film jag såg som 12-åring eller liknande. Det var i alla fall 8-11 år sedan.
Filmen hetter något i stil med "big feet/bigfoot", ja något med fötter (om jag minns rätt) och handlar om ett ungt tonårspar som experimenterar med sex. Killens mamma är väldigt öppen och berättar att tjejens vagina är som en taco…. *hurmm* Sedan blir den unga flickan gravid och hennes föräldrar vill flytta iväg med henne…
Hoppas någon känner igen det. 
Känner igen det men kan inte komma på vilken film tyvärr..
Youth in Revolt påminner lite om mammans citat…
#2 #3 Ingen av dem. Denna film är alltså runt 10 år gammal, om inte mer. Handlar om ett 14-årigt par från olika samhällsklasser (om jag minns rätt). Pojkens mamma var själv 14 år när hon fick honom, vad jag kommer ihåg.
#5 Nej, det var en amerikansk film :/ Minns inte så mycket om skådisarna eller nått, tyvärr…
Ska försöka googla lite och se om jag hittar något.
#6 Satt länge och googlade sist, med olika ord och så.. Ska höra med Discshop på FB, folk bruka kunna svara innan dem gör
för jag ger mig inte haha
#7 Tack, vad snällt! :D Haha det är sååå irriterande när man verkligen inte kan komma på titeln!
Har du hittat filmen än? Tänkte på skipped parts?
~mikkan
#10 Den kanske det är faktiskt! Men jag är så säker på att den hette något med fötter! Men kanske var det en annan film vi såg samma kväll… 🤔 Tack så mycket :D
tänkte på cry baby? :)