Jag hittar inte filmen.
Jag började se ett filmklipp på youtube när jag slösurfade mellan trailers och hittade en film som verkade intressant, men såklart glömde jag bort att bokmärka den och hittade den aldrig igen.
Vad jag minns:
En kvinna hade kommit till en gård omgiven av fält med en ensam hemmafru med sitt barn(tror jag) och stannade där av anledning jag glömt. Kanske var hon en ex-brottsling. Hon var kraftig i den bemärkelse att hon såg biffig ut och jag har sett henne spela i andra filmer. Hon påminde om en korsning mellan Kathy Bates och Camryn Manheim.
Först var det en scen där de hänger tvätt och pratar där hemmafrun berättar om sin man och sitt liv. Hemmafrun är attraktiv och när hon har ont i, jag minns inte vars så fick kvinnan ge henne antingen massage eller hjälp att tvätta sig. Hon visar i vart fall mer hud. Det antyds att kvinnan är attraherad av hemmafrun(som inte alls verkar tänka i sådana banor).
Så, det var allt jag minns.
Kan någon hjälpa mig?
Testa se bakåt i webbläsaren (historik), där brukar det sparas vilka sidor man var på och så.
Handlingen ger mig inget direkt.. Ska fundera lite till..
Oj har ingen aning men det låter väldigt intressant. Verkar det vara drama? Hoppas någon kan hjälpa dig 🙂
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland