Film iFokus

Film

Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1772 ggr
Kiyona
0

Filmer sökes!

Hejsan.

Behöver filmer.Sen finns där en film jag velat ha i evigheter och den heter "the bumblebee flies anyway" eller "memory" på svenska. Såg den en gång för flera år sedan och har försökt få tag på den här i sverige men inte lyckats.

Sen om någon har "wild hearts can't be broken" eller "stuntryttarinnan " på svenska är jag defenitivt intresserad av att köpa dessa.

Någon som ruvar på dessa eller några andra filmer som kanske kan tänkas passa mig.

Älskar skräck, zombies, dockor, barn, psykologisk skräck/thriller, tortyr, lekar som typ saw eller steel trap och sorgliga drama gärna verklighetsbaserat eller verklighetstroget. Ej intresserad av action. Förutom Zombie action ;) Kanske någon rolig komedi får plats i hyllan med ^^

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

[Kaktuz]
0

Har du sökt på Tradera ?

Även blocket fungerar om man bara söker på titeln och hela sverige på säljes media.

Vilda hjärtan kan inte krossas (wild hearts can't be broken) har discshop.se dock slut i lager men är beställd.

Kiyona
0

Ah!

Jag får kolla tradera ^^ Ska bara komma ihåg mitt användarnamn🤔Men det skall väl gå att lösa.

Oj! Dem har bytt den svenska titlen med åren tydligen :D Tackar! Den skall läggas på bevakning defenitivt :D En av mina fabvorit filmer när jag var liten ägde aldrig filmen dock men en kompis hade den. Den är sjukt bra :D Ska bli skönt att få ett eget exemplar :)

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

[Kaktuz]
0

Lycka till nu 😃