Jim Sturgess ?
Nån som vet vem han är?
Han är en av mina favoritskådespelare och ibland verkar det som om jag är den enda som vet vem han är!
Den kändaste film han vart med i är One day som är baserad på boken med samma namn tillsamans med Anne Hathaway, gillar dock inte den filmen. Just nu är han aktuell med filmen Cloud Atlas som också är baserad på en bok och den går på bio i sverige i mars någon gång. Min favoritfilm med honom är Across the universe där han spelar Jude och sjunger Beatles låtar
Och inte nog med att han kan sjunga, skådespela och är brittisk så är han himla söt!
Nu vet jag vem han är! Bara för att jag såg Cloud Atlas ikväll 😃
Riktigt bra film, tycker jag, och han gör en riktigt bra insats i den också. Tycker det är häftigt att skådespelarna gör flera roller i filmen.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jättemånga bra skådespelare i den :)
Jodå, jag har vetat vem han är väldigt länge!:D*stolt* Såg honom för första gången i Across the universe och blev lite smått kär. Vem faller inte för dom långa mörka lockarna och den brittiska dialekten. Sen var jag ju självklart tvungen att se honom i 21 och Den andra systern Boleyn när dom kom, och även sett honom i Heartless, One Day och Upside Down. Ska se Cload Atlas senare någon gång om jag har tid. (den är ju så lång)
Tycker också det känns som att jag är den enda som vet vem han är! När man ser en film med honom så säger man "Titta där är ju Jim Sturgess!" och så svarar alla "Vem då?"… Haha.
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Ja, jag brukar också känna som om jag är den enda som vet vem han är, väldigt irriterande då han är en väldigt bra skådespelare.
Kolla på The way back, hans karaktär är från polen i den men man lyckas höra hans riktiga dialekt flera gånger :D