Tips 14/2 filmer
Snart är det den där
dagen som vissa älskar, andra avskyr och övriga fullständigt anser som en vanlig dag i månaden.
I denna tråd kan du ge dina tips på riktigt fina kärleksstorys på film, drama och komedi är ofta inblandat i handling.
Avslöja inte för mycket av handlingen. 
Och är du en av dem som inte bryr dig så kommentera inte, denna tråd ska vara trevlig och öppen för dem som vill se något tillsammans med någon och gillar Alla hjärtans dag.
Love Actually, det är ju visserligen en julfilm, men jag älskar den!
Amelie från Montemartre, den bästa feel-good-filmen någonsin!
Broarna i Madison County, klassiker!
Imagine me & you, brittisk jättemysig film med gaytema.
/Christine
#1 Åh, Amelie<3 bästa filmen!
Forrest Gump och Titanic känns ju också ganska given
Moulin Rouge är ju en klassiker i genren den med
Juno är också fin
Andra kärleksstorys är ju Mulan, Askungen, Snövit och andra Disneyklassiker
Wall-E är också himla mysig
Åh, just det, i stort sett vilken disney-film som helst :D
/Christine
Haha ja, Disney+ har en del att välja på!
Jaa, Broarna i Madison County… ojoj vad jag grät och vad jag kände mig deprimerad efter att ha sett den. Den påverkade mig väldigt starkt. Men jag rekommenderar den varmt ♥
The Holiday är ju yttrerligare en jätteromantisk film men som också den känns mer som julfilm! Men har man inget emot det så…
Under the Toscan sun är väl inte bara om kärlek, men det är drama, komedi och romans och en riktig feelgood-film! Finns på Netflix.
Crazy, Stupid, Love En härlig film, helt enkelt! ♥
Truly, madly, deeply kanske ingen typisk romantisk film men den handlar om kärlek och om hopp, och den är rolig ♥
Pretty woman behöver nog ingen närmare beskrivning!
Sleepless in Seattle Åh ♥
**Du har mail
**
När Harry träffade Sally tror jag att jag lyckats missa, men den sägs ju vara bra 
Puh, nu orkar jag inte mer 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Skulle rekommendera Our Idiot Brother med Paul Rudd, för dom som inte är ute efter en romantisk film utan mer en rolig "Feel Good movie".
Hotel Transylvania såg jag och flickvännen igår och den var rolig och mysig.
Sen Definitely, Maybe och The Proposal.
Sen måste jag hålla med #4 om Crazy, Stupid, Love, den var riktigt bra…..och Ryan Gosling är photoshopad 
When a man loves a women, lite otäck handling men den visar kärleken i livets svåra stunder.
Edward Scissorhands, man kan älska vem som… 
Dirty Dancing inga ord behövs 
haha… i den här tråden gick jag vilse… jag ser typ inte love-movies… fast de du nämner i #6 har jag ju sett
#7 Hur menar du ? Drama är kärleksbaserade, komedier är ofta pluttiga mitt i osv 
#7 Drama har jag mkt svårt för
såtillvida det inte är så att någon stoppat en actionfilm i genre drama, för det händer…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.