"Hajfilmer"
Hejsan! Söker haj och piraya filmer (och liknande) i stil med Mega piranha, piranha, shark night, hajen och liknande. Är helt enkelt ute efter B-filmer med hajar och monster i stort sett. Ge gärna tips så jag får se om jag missat några :)!
Hmm bra fråga..kan inte så många faktiskt. Har kikat lite runt men jg hittar inga. Orca kanske? Fast det är ju ingen haj utan en späckhuggare..
Få hajfilmer är något att se men testa
Creature från 1998 svår att få tag på & går aldrig på tv, tyckte att den var helt ok när jag var mindre
Deep Blue Sea från 1999- okej Actionskräckis som handlar om genmanipulerade supersmarta och hungriga hajar
Anaconda från 1997 - helt klart bäst av samtliga Anacondafilmer
Territory från 2007 mkt spänning och bra underhålling om en jättekrokodil
Shark
Shark Attack
Shark Attack 2
2-Headed Shark Attack
Shark Swarn
Shark Night
Shark Week
Shark Hunter
Sharktopus
Dark Waters
Red Water
Dinoshark
Raging Sharks
Cyclone
The Gayz of Terror
Dangerous Water
The Reef
Sand Sharks
Blue Demon
Mega Shark Giant
Hammerhead
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Mega Shark vs. Giant Octopus, Moby Dick 2010, Sharks In Venice, Sand Sharks, Sharktopus, 2-headed Shark Attack, Mega Shark vs. Crocosaurus, Anaconda - Trail of Blood.
Kolla upp någon av filmerna på imdb, så hittar du en massa länkar antingen till listor som folk har gjort med liknande filmer, eller "andra gillade också" :)
Johanna - Instagram
Eller så tittar man på filmerna oavsett vad andra tycker och bildar en egen uppfattning om dom.
Är lite trött nu och läste fel. Förlåt! 
Tack så hemskt mycket! här var ju en massa titlar på filmer jag inte sett :D. Helt underbart!