Film iFokus

Film

Etiketterskräckrysare
Läst 4395 ggr
pewwelin
0

fransk skräck

Var nyss på hemmakväll och såg en (vad jag tror var) fransk skräckfilm.
Det stog att den var väldigt lik hostel och väldigt klaustrofobiskt. Det var någon tjej på framsidan och evt även en fängelsecell? Jag skrev upp namnet GAGER som stod på framsidan.

När jag kom hem och började leta efter filmen hittar jag absolut ingenting om den. Är det någon som vet vilken jag talar om och kan hjälpa mig?

MissInAction
0

Det ringer verkligen inga klockor alls, och jag har googlat men med bara ordet gager så blir det svårt. Obestämd Dessutom avhåller jag mig från skräckfilmer nuför tiden så jag hoppas att någon annan kan hjälpa dig.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Denna kommentar har tagits bort.
[Kaktuz]
0

Gager.. Nje, men Cager Tungan ute

Jag såg sist en som heter Livid, den ska jag hyra näst gång

pewwelin
0

Haha oj :p Tänkte väl jag måste läst fel, så tokigt det kan bli. Tack så jätte mycket för hjälpen!

[Kaktuz]
0

Hihi, gör väl en annan med Tungan ute

Hoppas den är något att se Glad

Tessen
0

En annan, enligt mig, otroligt bra fransk skräckfilm är Martyrs.
Så gillar du skräck men inslag av psykologisk(och fysisk) tortyr som man tänker på ett tag efter sen, inte så att man är rädd, men den satte iaf igång en hel del tankar hos mig och jag anser den absolut sevärd!

/T

[Kaktuz]
0

Franska kan vara bra, men för många kan bli för mycket Tungan ute

Tessen
0

#9 Ja absolut men så är det med dom flesta länder när det gäller skräckfilm. Vissa verkar ha svårt att inte gå över gränsen till där det blir överdrivet och skrattretande istället för att sitta lite på halvspänn och hoppa till någon gång ibland som av vissa riktigt bra skräckfilmer. Jag tycker dock att Martyrs är riktigt bra! :)

/T

[Kaktuz]
0

Precis Cool

Greigh
0

Switchblade Romance (Haute Tension) är en riktigt bra film.
Kan även tipsa om filmerna:

Ils Inside Caché Maléfique La Muete Calvaire À l'intérieur

Greigh
0

Switchblade Romance (Haute Tension) är en riktigt bra film.
Kan även tipsa om filmerna:

Ils Inside Caché Maléfique La Muete Calvaire À l'intérieur

Saga85
0

Åh, Inside försökte jag få min höggravida, ensamstående vän att se på med mig. Hon avböjde Oskyldig