Sims problem!
Heeeela tiden händer det så här för mig och nu är jag faktist ganska arg!
Jag köpte ett sims husdjur,men sen hittar jag icke koden när jag prrecis öppnat det! Jag letar o letar.. Jag hittar koden,men det var fel kod. Jag försöker typ två tusen ggr till, FEL! Sen fick jag the sims årstider i julklapp,då hittade jag koden. Funka hur bra som helst.
I dag då fick jag sims3 i rampljuset (jag fyller år idag) och jag hitta inte koden!!!
Jag och mamma ska till afären,men det dåliga mamma har slängt kvittot. Vad ska jag göra?! 
PS: sorry jag skrev detta på film,kunde ju vara på the sims iFokus. Men jag hade precis skrivit klart ,så märkte jag det. Är det ok? SORRY!
googla! :)
till husdjur prova ngn av dessa:
EGGG-JNX8-O1PF-QCFU-2FLT
WXQQ-XP22-1GCM-4IQF-UFLT
lycka till!:)
Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...
ÅÅÅ Tack jag ska prova..
Men sims3 i rampljuset funkar nu. Mamma hittade kvittot det var hemma!
Vi gick till Siba (affären) och sa att vi inte fick någon kod,dom sa att dom nog glömt och slänga i koden…
OKEJ…..
Men husdjur går inte men jag ska prova detta,tack!
Säg till om du behöver fler koder så kan jag nog hitta några till dej!:)
MM Tack :)
Men man måste väl ha skivan ändå?
fÖRRESTEN! Jag provade koderna och det funka!
Tack igen!
Undrar om du spelar sim3?
Ingen orsak! :)
japp du måste ha skivan till den senaste expansion du har installerad, tex om du har the sims 3 grundspelet, husdjur och i rampljuset så kommer datan be dig sätta in the sims 3 i rampljuset (eftersom det är den senaste av dessa spel) men det förstod du säkert redan? :)
Spelar inte så ofta nu… Har the sims 3, husdjur, i rampljuset och katy perry prylpaket. Det är mest syrran som spelar dom dock:). Men jag var en riktig nörd när jag var yngre, tror att jag har the sims + alla expansioner och the sims 2 + alla expansioner ;).
OOoo!
Jag har the sim3 årstider,i rampljuset,husdjur och övernaturlig.
Funderar på att köpa leva livet..
Men hittar det inte någonstans att köpa! Är nog för att det är rätt gammalt ändå…
Har du the sims3 leva livet?
Okej :) Nää det har jag inte :/
Tror nog att det finns, iaf. på nätet. Kolla här:
Jag har själv köpt kanske 30 st The sims, och detta har ALDRIG hänt mig, så jag säger bara: Lägg pengarna på att gå till optikern och fixa glasögon ;)
(Skämt åsido)
MM!!
För min kompis hade det hänt samma sak..
för typ 1 år sen men ändå..
Har du the sims3 leva livet?
ser så roligt ut,ta studenten o allt!