Filmer som ryktas komma?
Kan ni några filmer som ryktas komma men där inget är säkert bekräftat?
1. Jag har hört Independence Day 2 ska komma men när är en annan femma.
2. Har även hört att det ska komma en avslutning på Stargate Atlantis serien i form av en film som heter Extinction.
3. Ska också komma en film som kommer visas på biograferna också kring spelet Assassin's Creed.
- Jag tror att det jobbas på en två, ja
- Kanske
- Vet ej

#1 Var inte riktigt så jag mena med inlägget utan att man skulle lista filmer man själv hört ska komma. 
lol… ok… jag jobbade bara för att spräcka nollan i o f s
MEN min vana trogen så läser jag knappt det jag ska svara på… slarvläser så mkt.. har börjat slarvläsa böcker nu också (hoppar inte över sidor, men kan hoppa över några rader om det är tråk…)
Jag tror att Fifty Shades of Grey ska komma på bio, ska bli intressant att se hur de filmar en erotisk BDSM novell utan att det blir rå porr, är skeptisk måste jag säga. :)
Hahah ja, det kommer! Har läst om det. Har inte läst böckerna dock, men jag funderar faktiskt på det 

En av mina favoritskådiar är ju påtänkt (men vad jag vet är det inte bekräftat) att spela Christian Grey och isåfall måste jag ju bara se den!
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#5 Nej jag har inte heller läst den med har fått passager berättade för mig, den är minst sagt… intressant om man ska säga det fint. Illa när en fanfic på Twilight säljer fler böcker än Harry Potter serien haha
Med en erotisk novell som blir filmatiserad kan man ju inte längre vrida kameran mot gardinerna när de har sex heller, kommer bli intessant att se hur de gör :) pinsam tystnad i biografen?
Hahaha, ja den tanken har slagit mig också - det kommer bli intressant. Antingen blir det totalflopp, eller så blir det wow-succé. Jag kan ju föreställa mig att det kommer bli 15-årsgräns på filmerna. Och om inte så.. 
Kluring om Ryssland
#8 Tack!
såg att "Carrie" var aktuell!! kul, har läst den boken förut 
OCH en till paranormal activity…… hur många såna ska de göra egentligen? ^^
#8 Mycket av den informationen verkar inte vara helt uppdaterad (till exempel lär det inte komma en Thundercats-film med tanke på den nya serien). Kul sida ändå, jag hoppas på att en del av de där filmerna blir genomförda i alla fall 
Jag kan tyvärr inte själv några filmrykten, bara ett par tv-serierrykten.
#4-7
Jag har tyvärr lyssnat på boken och kan säga att den är så otroligt dålig så de är inte sant. Förstår verkligen inte hur den kan ha sålt mer än Harry Potter för kvinnan kan inte skriva!
De är bara upprepning på upprepning och sexscenerna är tråkiga och inte nyanserade för 5 öre, känns som om hon tagit en mall o sen ändrat några detaljer i varje scen.
Och jag gissar att filmen inte kommer bli mycket bättre.
Sajten ska man inte helt tro på 
Huua det låter inte roligt alls!
Jag kan inte påminna mig att jag någonsin har råkat ut för en bok som är dåligt skriven, så jag vet inte om jag är bra på att undvika dem eller om jag har stort tålamod med sånt. Men jag är fortfarande nyfiken på filmen 
Kluring om Ryssland
har hört rykten om att en the shining 2 planeras.. hoppas verkligen inte att det blir av D:!
Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...
pirates 6 står med på den nämna sajten och DET kan väl inte vara sant 
Jo jag har för mig att jag läste att Depp skrivit på för ytterliggare 3 filmer.
Usch.. Inte dem väl..