Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 683 ggr
Stefan
0

Omen 666

Enligt en pressrelease idag från Twentieth Century Fox så kommer under nästa år en Remake av skräckfilmsklassikern Omen:

**"FEAR THE DATE

06.06.06 har OMEN 666 premiär över hela världen!**

Vad skulle du göra om det visade sig om din son var djävulen själv?

OMEN 666 är en re-make av skräckfilmsklassikern från 1976. I rollerna ser vi bl a Liev Shreiber ("Scream 3"), Julia Stiles ("Borune Supremacy") och Mia Farrow ("Hannah och hennes systrar").

Ondskan är på väg…"

Notera datumet för världspremiären..lite coolt :)

Stefan
0

Jag hade faktiskt inte en aning om att den här filmen var på gång förrän jag fick pressreleasen idag. Ser verkligen fram emot den nu, kommer ihåg de andra Omen-filmerna som jag såg i yngre år..diggar de rejält :)

Erik
0

Känns som om de har planerat releasen en stund. ;)

Ska bli kul!

Pia
0

Ja de var bra och så läskiga…:) Som gammal skräckfilms-diggare kommer jag förmodligen att se den… eller inte, för med åren blir blir man blödigare:) Tog ett tag att blir fri från den lilla killen i The Grudge så det vete sjutton om jag vill stifta ny bekantskap med Damian… *s*

rumpino
0

haha skoj!  tyckte ettan var riktigt läbbig !

Stefan
0

#3 Ah just det, Damian var det han hetter..satt å grubbla på det igår..eller var det Damien? Häftigt namn i alla fall :)

Pia
0

Damien (ja det är nog ett e…), Jason och Freddie är för evigt inetsade i mitt minne:)

Stefan
0

Ikväll klockan 22:45 sänder TV4 den första Omen-filmen från 1976 med bland annat Gregory Peck. Det var bra länge sedan man såg den. Tycker det har varit rätt dåligt med lite gamla härliga skräckklassiker på tv. Varför de sänder Omen 3 efter och helt hoppar över 2:an kan man ju undra…

Kaj
0

Jag tog hem alla tre från DC++ nyligen. Kommer att köra en helkväll framöver där jag ser alla på ett bräde. Huuuu

Faxlin
0

Ja, var det någon mer än jag som tittade på Damien i går?
Konstigt nog tycker man den är ba fortfarande.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Stefan
0

#9 Varför är det så konstigt? Välgjord film med bra skådespelare.