Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1510 ggr
[linnsan123]
0

TWILIGHT!

Jag måste ju bara lägga upp en tråd om twilight. Jag läste första boken och sedan kollade jag på alla andra filmerna (utan breaking dawn 2) får inte se den än :(  !

MissInAction
0

Åh! Antar att du tycker om filmerna Flört
Ska du läsa resten av böckerna också? Varför får du inte se sista filmen än?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[linnsan123]
0

E inte gammal nog…

[linnsan123]
0

#2: Har du sett den?

Ska se den nästa år!

MissInAction
0

Åh oki!! Den kommer väl ut på DVD och Blu-ray snart Glad

Ja jag har sett den! Vann biljetter till galapremiären på Rigoletto i Sthlm Skrattande

Kluring om Ryssland

[Kaktuz]
0

Tur dem andra finns på dvd, då flera av dem är 15 års på Tungan ute

SchappisenWilton
0

Jag har läst de två första böckerna, håller på med den tredje.

Jag vill se filmen, men när jag frågar mina kompisar om vi kan göra det säger de bara att de redan har sett den 55 gånger… Om de redan har sett den 55 gånger, varför inte se den 56?

Att fråga mamma om vi kan se den här hemma, kommer inte på fråga, det är inte en sådan film som man ser med mamma… Believe me! :)

Så jag hoppas väl på att någon av mina kompisar går med på att se de två första, i alla fall…

MVH

SchappisenWilton

MissInAction
0

Ja har man sett en film såpass många gånger så kan man väl offra sig för en kompis och se den en gång till! Förvånad

Om du bor i Uppsala så kan jag se den med dig Tungan ute

Kluring om Ryssland

SchappisenWilton
0

Tack!

Pratade med en annan kompis, som inte har sett dem, som har en kompis som har de filmerna och gärna kan se dem med mig, så det ska vi göra nästa helg. Tack ändå för erbjudandet, #7Glad

MVH

SchappisenWilton

MissInAction
0

Vad bra! Du ser, det ordnar sig alltid Skrattande

Kluring om Ryssland

[nathalie44]
0

Jag älskar Twilight när jag har flyttat ska jag och mamma se på alla filmern.

[linnsan123]
0

Vet du när den kommer ut?

Jag och min kompis har bestämt att se den när den kommer ut på dvd!

[linnsan123]
0

PUTT!

nottheonly
1

#6 Varför kan du inte se på den med din mamma? jag och min mammar har kollat på nästan alla Twilight tillsammans Glad

SchappisenWilton
0

Jo, det bara är då hos oss, #13

MVH

SchappisenWilton

[linnsan123]
0

Är det non här som vet lite om Kristen Stewart (Bella) ?

[nathalie44]
0

I går läste pappa på en sida där dom hade betygsätt olika filmer den sista Twilight filmen hade fått dåligast i alla katekorier!

[Moa-]
0

linnsan123; vad vill du veta? Hon var otrogen mot Robert och gick ut med ursäkten till detta offentligt till media, trots att de aldrig offentligt sagt sig vara tillsammans. (Även om det uppenbarligen varit relativt tydligt för isatta källor länge.) Det är väl den komiska aspekten som får i alla fall mig att le! =)

nathalie44; samtliga Twilight-filmer har fått låga betyg, detta är "tonårs-filmer" ej kvalitetsfilmer och det är där de ha målgruppen och de ekonomiska möjligheterna. ”Beck-filmerna” vi har i Sverige får inte heller bra betyg, trots dessa ses varje ny film av svenskarna…

[linnsan123]
0

OO tack,visste inte att hon var otrogen!