Vad heter filmen?
Det är en film som jag ville se förut när den gick på bio men jag hann inte och nu har jag glömt vad den heter.
Jag kommer inte ihåg så mycket, jag såg bara trailern och då var det några ungdomar, tror jag, och så var det något som dödade folk, kommer inte ihåg om det var någon sorts blixt eller om det var en skugga som bara slukade folk så de försvann. Och ungdomarna försökte "rymma" från det. typ. 
Den var på bio 2011 eller 2012.
Jag kommer inte ihåg mer, någon som vet vad det kan vara för film?
Jamen just ja..det kan vara Super8..
Klurigt då det finns en hel del liknade i sådan handling 
Den första filmen har jag sett och det är inte den.. Och den andra filmen var det inte heller.. 
Det är så svårt för jag kommer ju nästan inte ihåg någonting, bara att jag verkligen ville se filmen. Men jag har för mig att de hade något vapen som hjälpte dem och att det som slukade folk liksom slingrade sig fram, antingen så var det någon sorts rök/skugga eller så var det någon blixt… Jag har för mig att det var något blått… Fast det kan ha varit vapnet också.. Sen var det väldigt mycket stora och moderna byggnader, jag tror att de var i nwe york eller något liknande..
Svårt.. 
#5 The darkest hour var det!!!
Tack så otroligt mycket! 
Topp
Tänkte också på the darkest hour när jag läste :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.