Filmtips till min sambo
Jag vill gärna ha filmtips! Min sambo är ganska kräsen vad gäller film.
Han gillar antingen typiska "mansfilmer" så som The avengers, eller skräckisar så som The strangers. Vad gäller komedier är han mer öppen (fast å andra sidan har vi sett det mesta).
Tycker stay alive, Rose red, the eye, är jätte bra filmer
#1 Har sett alla utom Rose Red… ska kolla upp den :)
Det finns ju massa fler "superhjältefilmer" utöver avengers, kanske någon av dem?
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
#3 Vi har sett alla Spiderman, inklusive den nya The amazing spiderman. Även alla Batman och filmerna så som Kickass, Fast and furious och The expendables (1+2). 
Vi kollade på Deadfall igår och den var bra! Lite seg ibland, men annars spännande.
hmm… då blir det svårare :P Min sambo har lite lika filmsmak så borde kunna komma på något bra… Du har ju Hulkenfilmerna och X-men, även om de inte uppfattas som riktigt lika bra som spiderman och Batman. Iron man hör ju också till den där superhjältekategorin ;)
Jag och sambon följer rätt mycket tv-serier, bland annat så började de i höst sända Arrow som baseras på Green Arrow. Kan ju dessutom nämna såhär i förhand att en ny superman-film, The Man of Steel, kommer nästa år.
Om vi ska gå ifrån serierna så har vi ju Clash of the titans och Wrath of the titans, mumien-filmerna och Star Wars. Fast nu kanske jag spårar iväg? Har ni för övrigt sett 21 jump street?
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
#5 Jag tror vi/han har sett alla superhjältefilmer, i alla fall de mest kända. :/ Supermanfilmen får vi nog se nästa år i alla fall 
Vet inte om han har sett titans-filmerna, kan ju fråga :) Mumien och Star wars har vi båda sett dock… och ja, 21 jump street såg vi när den kom ut - superrolig film!
En av mina favoriter!
Tack för alla tips i alla fall!
The Notebook, vem gillar inte The Notebook?! :')
Det är väl drama, inget som passar Mads, eller?
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#7 Hahahaha fyfasiken vad han hade fått spring i benen xD "GET ME OUTTA HERE!"
#8 Om jag känner Mads rätt hade det väl blivit ''Fyfan vad bögigt''
eller nåt åt det hållet x(
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#9 HAHAH! ……. ja, något sånt. :/
#6 I tried! får återkomma om jag kommer på någon som är mindre vanlig ;)
Vea <3
Blir ju en ny X-men film också framöver..nått att se fram emot
Komedier. Liftarens guid till galaxen?(fast boken är bättre) Just visiting(orginalet) Ronan the barbarian?
Får återkomma..lite blackout just nu..