filmtitel?
Jag såg en film för läänge sedan som handlade om ett gäng tjejkompisar som vad jag minns hade som tradition att kidnappa/hitta på något extremt varje år för den tjej i "gänget" som fyllde år. Dom "kidnappar" en kompis trycker ner en golfboll/pingisboll i munnen på henne tejpar igen munnen och lägger ner henne i bagageluckan på en av sina bilar o kör iväg. När dom öppnar luckan så visar det sig att tjejkompisen svalt bollen o kvävt sig själv.
Jawbreaker måste det vara, har för mig att den var rätt bra!
Tror också det är Jawbreaker men det är ingen golfboll det är en godis/tuggummi har jag för mig..
jo den är det :)
#2 Just det, det är nån sorts jättekaramell va?
Japp precis..jättekaramell. Därför den heter Jawbreaker..har för mig vi hade/har den i Sverige också..
Ja, har ett vagt minne…men det måste ha varit rätt länge sen 
var det de där jättestora stenhårda tuggummit tro? hade en kompis som bröt av sin framtand tack vare en sådan…
Ja det blev ett jäkla liv om den har jag för mig..men längesen var det
#7 Åh, fy! Det lät inte skönt alls…
#7 Precis den ja..
Jawbreaker är väl en karamell som ändrar smak och färg, men den är ju stenhård och för stor för att suga på (för de flesta) :P
Såg den filmen för lääääänge sedan och tyckte den var riktigt dålig, haha
#11 ja precis evighetskula tror ja den kallades på svenska, men det hände väl för många olyckor me dom så att dom tillslut försvann minns att min kompis va helt galen i dom när vi gick i typ mellanstadiet..
#12 Jo det tror jag :/ Det finns dock små varianter av dem, som man inte förstör tänderna av (på samma sätt i alla fall, höhö).
#13 Och det går väl bättre att suga på dom också?
#14 Ja det gör det ju, så små som de är xD