Film iFokus

Film

Etikettskådespelare
Läst 3729 ggr
Sockerbubbla
1

Alan Rickman

Hej! Är jag den enda kvinnan som inte tycker alan rickman är snygg, ni som tycker han är snygg, vad är det som igentligen ÄR så snyggt med honom?Fot i munnnen

ChristineL
0

Jag tycker verkligen inte han snygg! Han är bra, men absolut inget snygg!

Sockerbubbla
0

Jag tycker inte heller det.

Highlandertess
0

Han är en väldigt bra skådespelare som kan spela väldigt olika roller. Vad spelar då utseende för roll? Stilig kan han vara ibland iaf. Det beror mycket på rollen.

AnnaFreds
0

Är det bara jag som tycker att han är lite lik Kenny Ortega?

Hittade ingen bra bild, han ler för mycket och då liknar han inte Alan, men ni kan kolla på yuotube på Intervjuer med honom. Eller sög på google :P

Ticka
0

Jo, han är snygg "tex i Robin Hood Prince of Thieves" .

De är något speciellt med honom… men vad är lite svårt att sätta fingret på. Men han har något… en form av trulig ironi…  Han är typ karismatisk.

Pernilla
2

Det är ju rösten som gör det…. mmmm…

Pia
0

Han är en fantastisk skådis och charmig, och ja rösten förstås:)

Sockerbubbla
0

Rösten, han låter som en tråkig gammal gubbe.

enligt mig.

Highlandertess
0

#8 - Ja, alla kan ju inte tycka lika :-) Själv så gillar jag hans röst när han läser för Marianne i filmen "Förnuft & känsla".

Platypus
0

Hmm.. Jga har faktiskt aldrig hört någon säga att han är snygg… Men han är en dukti skådespelare… det tycker jag! och jag tycker att den släpiga rösten på nåt vis e lite charmig! ;) det är liksom hans kännetecken.. :D

Josefinee
0

Jag tycker inte allt att han är snygg, men han är himla bra skådespelare :)

Mysterious
0

jag gillar han …. inte utseendet men hans röst!!OMg älskar hans röst vet ej vrf ^^

Whispree
0

Jag tycker att en skådespelare som är så bra som han inte behöver ha något bra utseende. Huvudsaken med en skådespelare är väl ändå att de kan spela en roll övertygande?

Tycker att det finns alldeles för många skådespelare som folk gillar för utseendet, men som inte kan agera bra i en film.

Emmell
0

Det här är första gången jag ser så många som INTE tycker han är snygg, faktiskt! :) Själv har jag inget emot hans utseende.

(Men "snygg" har jag svårt att kalla nån som är äldre än min pappa. men nåt fel på hans utseende är det ju inte.)

Josefinee
0

#13 I totally agree. Stör mig grymt mycket på de som ex. "äääälskar johnny depp" endast för att de sett honom i Pirates of the Caribbean. Han har gjort på jävla mycket mer och är inte bara snygg utan en grymm skådis.

Mina kompisar har fått för sig att jag endast väljer skådisar efter utseende, vilket de för det mesta själva gör, så när jag sa att jag älskar Bruce Willis för han är skittbra skådis, så tyckte de att jag va dum i huvudet..

Har en kompis som tycker att Natalia Tena (som spelar Tonks i HP) är jätteful, och bara för det så kan hon tydligen inte va en bra skådis..

Vissa är bra konstiga ^^

Liss
0

#15 Jo de är ju tyvärr så. Många går efter hur bra dem ser ut på duken helt enkelt. Men de är ju deras förlust;)

Jag tycker inte han är så vacker heller.. men han är riktigt bra skådis! gillar han skarpt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Josefinee
0

#16 jo precis

Whispree
0

#15 Ja, precis. Säger man att man tycker att Johnny Depp är bra, så tror alla att man gillar honom för hans utseénde .. Själv har jag snart sett alla hans filmer, och han är så grymt bra på att bygga upp sina karaktärer, enligt mig. Allt handlar ju inte om utseendet .. Ibland är det nästan så att man inte vill tycka om skådespelare som anses se bra ut, bara för det ^^

Josefinee
0

#18 exakt. Jag har inte sett en enda film med honom där han spelar samma karaktär. Många skådisar spelar ofta likadant i många filmer, men i Johnnys fall så skulle man aldrig komma och tänka på någon av hans andra roller när man ser filmen.

Haha, så är det faktiskt, det finns många skådisar som alla tycker är "såååå bra", men som inte kan göra mer än att just se bra ut, men det tänker ingen på.

Whispree
0

#19 Precis! Jag menar, ett exempel med Johnny är ju alla olika röster han klarar av att göra! Om man jämför t.ex rösterna han gör i Finding Neverland, Pirates filmerna, Kalle och Chokladfabriken och Corpse Bride med varann så är det ju stor skillnad på dem! Tycker det är grymt bra gjort av honom, det låter alltid så äkta. Älskar hans skotska dialekt i Finding Neverland, helt underbar!

Josefinee
0

#20 Jaa, röster är verkligen en av hans väldigt starka sidor. Det låter ju aldrig liksom tillgjort heller.

Whispree
0

#21 Precis .. Det låter alltid så naturligt .. Som att han går runt och pratar så hela tiden x'D

Josefinee
0

#22 Jaa ^^

MissInAction
0

Hmm hittade nu denna extremt gamla tråd.. Och ja, jag är 30 år men när det kommer till Alan Rickman så förvandlas jag till en liten fangirl Skäms
Jag är inte ensam om att erkänna hans talang.. han har vunnit Bafta-priser bl.a. och arbetat i många år med både teater och film. Och i så gott som alla genrer av film. 

Fast nu undrade ju frågeställaren vad det är som är så snyggt med honom. Var ska jag börja.. Oskyldig
Jag blev varm i kroppen bara av att se hans namn här. Den effekten har han på mig. Hela hans utseende.. de bruna ögonen, den lite krokiga näsan, munnen.. jisses de där läpparna.. och kroppsformen och hållningen.. hmm finns det nåt annat sätt att beskriva vad det är som är så snyggt med en människa? Tungan ute

Sedan så är det förstås rösten också. Jag köpte en ljudbok via iTunes. The return of the native heter den och det är han som läser. Jag har lyssnat på den i timmar men faktiskt aldrig lyckats lista ut vad den handlar om.. jag liksom förlorar mig i det underbara som är hans röst  Skäms

Om någon vill ha lite mer konkreta "bevis" på att jag inte är den enda som är såhär galen så gå in på Youtube och skriv in alan rickman eller severus snape, och ta en titt på vad som kommer upp, och framför allt vad folk skriver.. och det är allt ifrån tonåringar till medelålders som avgudar honom Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
0

Hahahah! Blir full i skratt när jag läser vad jag skrivit här ovan Oskyldig
Jag bläddrade bland äldre inlägg och hittade den här tråden och mitt hjärta tog ett skutt! Så jag läste och undrade om jag hade svarat i den redan, annars visste jag precis vad jag skulle skriva. Och jag behöver inte tillägga något Tungan ute

Kluring om Ryssland

Quennie
0

Nopp, tycker inte att han är snygg o då är ja ändå lite "svag" för äldre män. :P

"You only live once so just go fucking nuts." -  Mitch Lucker

Instragram : Quennielee sägs det. ^^

MissInAction
0

Nä smaken är ju verkligen som baken!! Och det är väl tur - desto mer för oss som gillar honom OskyldigFlört

Kluring om Ryssland

[deen]
0

Åh, Alan! Kom då genast att tänka på den här videon med Texas Glad

MissInAction
0

Åhh, ja vem vill inte vara henne i den videon….den tangon är hetSkrattande

Kluring om Ryssland

[deen]
0