Tror ni jag blir rädd?
Hej, jag och min stora syster hade tänkt att gå och se paranormal activity 4 på bio, men jag såg ettan häromdan och jag blev ganska rädd. Jag vill veta vad ni tycker, ska vi kolla på paranormal activity 4 eller dredd 3D. Det är ett litet dilemma för att jag vill ju se båda :/ men kommentera vad ni tycker vi ska se:
Dredd 3D eller paranormal activity 4
Och kommentera om ni har sett filmer och vad ni tyckte om dom :)
filmerna* :S
om du är beredd på att folk skriker som dårar på paranormal filmerna, så gå och se den. jag var på trean och folk skrek konstant så det var inte alls roligt :/
paranormal activity 4 helt klart! inte sett den men sett dom andra, tycker inte dom är läskiga utan mer intressanta dock är jag inte alls rädd för skräckfilmer :/ :)
ska se dredd 3d med min kompis, hon är 13 och jag är fjorton, filmen är ju från femton. Fast när vi såg på resident evil: Retribution som också är från 15 kom vi in utan problem, killen i kassan va bara lite skrämmande när han sa att vi behövde leg :O men vi hoppas att komma in utan problem. Om ni har typ tips eller nåt om hur vi ska komma in kan ni väl säga det? :)