Paranormal Activity 4
Jaghar letat i flera dagar efter ett datum där de ska visa Paranormal Activity i Göteborg, Trollhättan eller Vänersborg. Men hittar inget. Någon som vet något?
Vet inte, men den har ju premiär 19 i alla fall. Finns det inte kontaktinfo till salongerna du funderar över? Eller om du kan gå och fråga.
Ska gå och fråga på biografen här i Lilla Edet efter skolan. Men kan inte åka till Göteborg eller Trollhättan bara för att fråga det. :P
Vaa kommer det en till? Tycker att allt tog slut i 3:an… 
#3 dom vill väl mjölka pengar så gott det går ur detta :P såg en trailer på bion och verkar handla om grannen till nån av dom tidigare.
#4 Men vad töntigt xD De borde sluta när de har chansen, haha
#4 Nej detta är en ny film som utspelar sig i samtid. De tidigare har gått baklänges i tiden.
"All the activity comes together" står det.
Det är så att en fmailj flyttat in i huset som Katies (Katie är i ettan) syster bodde i (systern är i tvåan). Och grannen beter sig konstigt.
Min teori är att han blivit besatt av Hunter eller att Hunter hemsöker deras hus. Man får inte veta så mycket i trailerna. Man får mest se klipp ur filmen som inte berättar något om storyn.
#5 kan ju hoppas dom har varit lite nytänkande :)
#7 Ja dom har gjort några filmer nu och jag tycker dom blivit bättre och bättre. Den första var HEMSKT seg. Spolade sjukt mycket i den. Alldeles för lite action och för mycket ointressanta scener. Den andra var också lite seg men det hade ändå blivit lite mer lyckat med att hålla action genom hela. Den tredje var ännu bättre och där hände det saker com var intressanta hela tiden.
Sitter i kö till deras kundtjänst, får hoppas att dom kan svara på om dom tänker visa den!
Såg trailern nyss (Tror det iaf xD), och vet inte om jag kan ta det på alvar när en skådespelare från True Jackson är med…
Haha!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Haha, jag har också vart med om det. Bridget från "Bridget Joned diaries" eller vad den nu hette var med i Case 39, en skräckfilm, så jag kunde inte alls se det seriöst. :P Men jag pratade med en kille i kundservicen och dom skulle visa den på båda biograferna, do k så kommer inte biljetterna släppas förrän på onsdag trodde han.
Biljetterna kom ut idag! Bokade åt mig och en kompis. Skriver hur den var på fredagkvällen!