Deja vu
Någon som sett den?
Var den bra?
Har nämligen hört lite både och. Vissa säger att den var superdålig andra säger att det är den bästa film dom sätt.
så vad tycker Du??

Nej men jag är väldigt sugen:)
Den var helt ok. Trodde dock att den skulle handla mer om den obestämbara känslan av deja vú, men man fick klart för sig ganska tidigt i filmen vad som gör att de upplever just detta.
Jag gillar mystiken kring fenomenet, men detta blåses bort ganska kvickt. Bra action och skådespelare annars.
Jag har sett filmen nu. Och jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt!
Jag trodde också att den skulle handla mer om själva deja vu känslan.
Man var tvungen att tänka riktigt ordentligt för att förstå allt. Eller man förstår, men det är så himla svårt att tänka på sånt där..

Jag hade så höga förväntningar på den så därför blev jag besviken. Hade jag inte förväntat mig annat så hade jag nog tyckt den hade varit jättebra men nu tog som sagt besvikelsen överhanden. Reklamen för filmen gjorde att jag fick en annan uppfattning om vad som skulle händ än vad som hände..

Ganska annorlunda film. De har bakat in spännande teorier om tiden och rummet i en actionfilm. Om det sedan är trovärdig eller inte…ja det är ju svårt att veta…men betydligt mer trovärdigt än tex Tillbaka till Framtiden-filmerna är det. Lite Matrixvibbar var det också i filmen på så sätt att de båda bygger på att världen inte riktigt fungerar så som vi kanske tror… Dock är ju Matrix så otroligt mycket bättre. Men även Deja Vu är sevärd tycker jag.
http://www.imdb.com/title/tt0453467/
Oskar
Jag tyckte den var bra. Jag har alltid gillat Tony Scott, så den här filmen passade mig ganska bra. Kanske inte i klass med Enemy of the State och Man on fire, men underhållande bio.
Mvh // Johan

jag tyckte den var riktigt usel och låååååång. Teknologin användes ju fel…de kunde ju bara ha gått in och varnat dem så hade filmen inte blivit så lång….:) Washington verkar gå i sömnen filmen igenom.

#7 Fast hur då varnat? De la ju en dit en lapp…men det gick ju snett ändå. :)
Oskar

Jag gillade den, tyckte den var bättre än väntat. :)

Såg den igår, tyckte den var riktigt bra faktiskt.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Såg den i helgen… Njaaa, den var sådär. 3/5 : )

Ganska OK, Denzel är träbockig som vanligt. Tycker nog att samarbetet Tony Scott och Denzel Washington gav ett betydligt bättre resultat i 'Man on fire'.
//Zac
Jag tyckte den var helt ok.