Film iFokus

Film

Etiketter: skräckrysare
Läst 1132 ggr
[Highonbluetomorrows]
0

Paranormal activity - vågar jag titta?

Ni som sett en eller flera filmer i Paranomal Activity-serien - hur skulle ni beskriva den? På vilket sätt är den läskig? (alltså, är det "hoppa till-läskig, äcklig-läskig, blodig-läskig, monster-läskig, hemmaensam-läskig..?)

Vilken film av dem är bäst? Vilken är läskigast och vilken är mesigast?

Skäms

Sunset_luna
0

Hej har sett ettan å tvåan, tyckte nog ettan va läskigast för man visste inte va man hade å vänta sig :) den e definitivt hemmaensam-läskig! se den :D

Grodan
0

hehe… misstänker att jag vet hur den här tråden kom till… lolFlörtTungan ute

#1 Coolish… "hemmaensam-läskig"… men måste nog vara hemmaensamläskig + mörkrädd eller nåt? jag är jämt hemma ensam… Tungan ute

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Emma--]
1

lite hoppa till läskig tycker jag. Och lite hemma ensam läskig.

Men för mig är det en lagom skräckis. Har egentligen blivit jättekänslig att se skräckisar för jag kan drömma mardrömmar och blir lite extra mörkrädd. 

Men paranormal tycker jag var alldeles lagomt läskig :P

[jjennyeklundd]
0

Ja du vågar kolla på de! 1an är bäst och Tokyo night är också bra! De är inte så otäcka för i slutet blir de en aning överdrivna… i alla fann 1an.. Men bra är de!

[Tilde]
0

Jag tycker inte att någon av filmerna är läskig alls. :P Blir inte rädd för spök/demon-grejer, så det är nog därför. Flört

emmajenzen
0

Jag tyckte inte heller att dem filmerna var läskiga. men dem blir nog lite små läskiga när man är helt ensam :)

Fridaaaa
0

Har sett 2 st, tyckte dom var tråkiga, somnade till den ena :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

lkmf
0

Skulle säga att dom är hemmaensam-läskiga. ycker nog etten var bäst

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

[Highonbluetomorrows]
0

Då ska jag försöka få tag i ettan då, så får vi se om jag vågar se den eller ej :P. Är sjukt sugen - men ack så feg! haha

Thildalulu
0

Dom är inte värda att se om du vill ha nåt läskigt, tycker jag i alla fall. Jag såg tvåan med några kompisar, vi skrattade bara sönder när bebisen drogs upp ur sängen xD

[Highonbluetomorrows]
0

#10. Är det Tokyo Night? Eller vilken är tvåan?

Jag lyckades se Tokyo Night men tyckte inte den var tillräckligt ryslig. Snarare rätt dålig. :P

Thildalulu
0

#10 Ja det är den :p

[Highonbluetomorrows]
0

#12. Ja då var vi eniga där då…

Thildalulu
0

#13 Haha, ja