Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 927 ggr
Sanne65
0

Bruce Willis

Han är en bra sådespelare och alla hans filmer är jätte bra….

Vad tycker ni om Die Hard filmerna????

tantan
0

dö hårt.. njae inte riktigt vad jag skulle kalla bra film

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

WiktZac
0

Första filmen är en klassiker, som satte nya standarder. De övriga gör Willis när han känner att hans karriär måste ha en skjuts. Man vräker på med mer av allt för att skyla över det faktum att de är ganska enehanda upprepningar.

//Zac

MarHai
1

Han är coolast! :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Sanne65
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt rätt Bruce Willis är super bra skådespelare då men jag inte bara i  die hard det finns sjätte sinnet, femmte elementet m.m Han har gjort en antal bra filmer men den filmen jag mest tittar på det är die hard filmerna…

Grodan
4

Lite kärlek till Bruce!!! <3

Jag har inte uppskattat gubben förrän på senare tid. Tycker om de flesta sci-fi han är med i, vissa är bättre och vissa är sämre, men gillar också en del av aktionfilmerna. Men som sagt det var inte förrän jag märkte att han är en av de få skådisar som INTE tappar formen med åldern.

Han blir bara mer säker i sin skådespelarteknik. Och han åldras på ett bra sätt - inget man kan göra så mycket åt, men han är en av de få som INTE tappar "glimten i ögat". Och han är variabel och flexibel. Många andra äldre skådisar gör alltid samma karaktär vad de än är med i för film…

Jag har blivit besviken på en mängd gubbar o gummor som tappat all form och som bara på ålderns höst gör tråkdrama, dessutom är de slut som skådisar och noll glimt i ögat kvar. Men inte Bruce-gubben inte. Han gör action fortfarande och han gör det bra. Det är kul att följa en sån här snubbe. Skrattande

Nu har jag som regel att se i princip allt han gör. Ok, vissa filmer orkar jag inte se hela om det blir för tråkigt, men de flesta bjuder på trevlig underhållning. En del bättre, en del sämre. Men är Bruce med så är de i a f värda en chans. Än så länge. (Någon film under slutet av 2011 och/eller början på 2012 som jag glömt namnet på var dock mindre sevärd… även om det var en aktion, men jag skyller på att det var på tok för mkt drama för min smak.)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Emma--]
1

Bruce är en bra skådespelare :) 

Och jag är en sån som gillar die hard filmerna, även om första är bäst.

Halvdansken
0

Han är fantastisk i 12 Monkeys.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Highonbluetomorrows]
0

#7. Håller med. Annars ingen favorit hos mig i alla fall.

Grodan
0

Jag förstår. Jag tyckte han var medelmåttig och tråk förut, men har ändrat uppfattning och jag beskriver varför i #5.

Jag vet ej vilken filmprestation han gör bäst. Behöver nog uppdatera mig lite då igen. Sjätte sinnet gillar jag dock väldigt mycket. Och en till som jag inte kan titeln på just nu då min hjärna är på semester…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MissInAction
0

Gillar herr Bruce, jag med! Inte sådär överdrivet, men jag tycker han är en bra skådespelare Glad
Mina favoriter med honom är dock Sjätte sinnet och Femte elementet ♥
Schakalen är rätt bra också, tycker jag, och Last man standing - min första skådespelarkärlek var Christopher Walken, haha Oskyldig

Så… vad gäller Die Hard-filmerna då så har jag vad jag minns bara sett ettan och tvåan, eventuellt trean, men inte fyran. Och favoriten är förstås första och enbart för att Alan Rickman är min gud ♥ Flört

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland