Film iFokus

Film

Etikettfilmhjälp
Läst 949 ggr
mandiz94
0

filmtitel?

hej vet nån vad den här filmen heter.

den handlar om en ung tjuv som kallades något konstigt namn, som också hade någon betydelse. han bor med en gammal man och vad jag tror är föräldralösa barn under marken i kloakerna ungefär. EN dag låsas han vara en prins för att vara med i en tävling om att få gifta sig med princessan antar jag. för då kan ha hjälpa alla barn. Han och dem andra prinsarna som har kommit för att få princessan måste göra någons slags utmaning dem ska hämta något speciellet tror jag och de ä nog i en skog. Det är såklart inte utspelad i dagens tid utan långt tillbala och det är fantasy också om jag minns rät. kan nog inte förklara nå bättre med text och han heller inte säga hur den slutar för har inte sett hela.

mandiz94
0

jag tror också att de var ungefär i nå asiatiskt land eller nåt. det är också såklart några somvill stoppa honom så han inte vinner. jag minns en scen i skogen när han blir fångad. och så får han balansera på en liten trä stubbe ungefär med ett rep runt halsen så om han ramla så skulle han strypas. men sen såg jag inge mer. Men jag tror också att det var någon med han då också alltså i den scenen.

ställ gärna frågor om ni behöver veta något mer så ska jag försöka svara :)