Beroendeframkallande serier?
Jag är väldigt kräsen när det kommer till serier. Jag har höga förhoppningar men blir oftast besviken.
Här är min lista på favoriter (som jag i princip sett varje avsnitt av):
http://www.imdb.com/list/kdjJCqzp0BQ/
Hoppas hitta något nytt, eller ett flertal nya… som jag blir fast i och inte kan slita mig ifrån. Älskar den känslan!
Hjälp mig?
*Jeez* Kunde vart en lista över mina favoritserier! Väldigt lika faktiskt 
Några andra som du kanske gillar:
Avlsutade:
Charmed
Dharma o Greg
Som fortfarande går på tv:
Bones (kriminalserie)How I met your mother
White Collar (kriminalserie mer ur den kriminelles synpunkt)
Rizzoli and Isles (kriminalserie)
Vampire Diaries (Fantasy)
Pretty little Liars
Cold case (kriminalserie)
Ncis (kriminalserie)
Lost Girl (fantasy)
Lie to me (Kriminalare)
Fetmarkerade är de som jag tycker bäst om!
De flesta känner du säkert till, fyller på om jag kommer på fler, är själv beroende av tv-serier att vara beroende av 
New girl kanske? :)
Buffy är min absoluta favoritserie, men den har du redan sett ser jag :D Jag följer också The Good Wife, och gillar Dollhouse, Dark Angel och Angel. Och Scrubs. (Du har bra smak vad gäller serier!)
Jag kan tipsa i alla fall om Sons of Anarchy (Charlie Hunnam - som är med i Queer as Folk - är med som huvudperson). Jag fastnade direkt!
Japp jag har bra smak, Mr 3 ;) haha!
Charlie…du måste snacka om queer as folk uk då??
Och ni andra… har sett men inte fastnat för new girl, har sett Dharma och greg och HIMYM flera säsonger men tröttnat lite… sedan NCIS ser jag på tv då o då men följer inte polisserier så där tyvärr…
Vampire Diaries suger penis, kan däremot tipsa om The secret circle från samma skapare;) Resten ska ja ta en kik på!
Dead like me i två säsonger <3
Lipstick jungle också två säsonger, samma stil som Sex and the City
Merlin säsong 5 är påväg!
Firefly en säsong, vansinnigt bra om äventyr/sci-fi går hem - bara soundtracket är värt det
Bubblare: Sunset Beach var jag totalt beroende av när jag gick i gymnasiet, en klassisk amerikansk såpa, haha! Men jag vet inte hur man får tag i avsnitten, jag har letat överallt utan framgång…
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#5: Åh, Sunset Beach var jag galen i när jag gick på mellanstadiet. Hade varit kul att se ett par avsnitt idag. Jag skulle troligtvis tycka den var urdålig, haha.
Ja, Firefly är superb! Joss Whedon's näst bästa serie, enligt mig.
Supernatural kanske? 
Jag lyckades se en hel del online för några år sedan, och var lika fast då, haha
Men hade varit kul att ha sett hela.
Kluring om Ryssland
Supernatural är lite cheesy för min smak men firefly har jag funderat på att se eftersom Joss Whedon är min all time fav och Serenity min favoritfilm!
Då är det väl inte så mycket kvar att fundera över?? 
Kluring om Ryssland
Har börjat kolla på Eastwick!
Cafesinner; vi har ganska lika seriesmak, så jag rekommenderar varmt White Collar om du ej sett den tidigare. En otroligt charmig serie som du helst bara skall börja kolla på istället för att läsa om då intrigen låter extremt tillgjord och löjlig, vilket serien inte är. Den otroligt snygge och skicklige skådespelaren (sångaren) Matt Bomer spelar huvudrollen.
^ Ska kika:D
Färdig med eastwick och kollar just nu även Dead like me, mycket bra tips!
Glee :)
"Lycka och jubel att äga en pudel!"