Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 524 ggr
Oskar
0

Shrek the Third

Blev riktigt besviken på Shrek the Third. De två tidigare Shrek-filmerna tillhör mina favoriter bland animerade filmer men den här levde inte alls upp till mina förväntningar! Filmen har en del sköna scener och repliker men i övrigt känns den ganska platt. Inte alls samma charm och humor som i de två tidigare. Men visst, det är inte en dålig film, så den är sevärd. Bara man skruvar ner förväntningarna…

http://www.imdb.com/title/tt0413267/

mvh
Oskar

WiktZac
0

Den var trött tycker jag. Den serverade några snea leenden, men inga gapskratt alls… Trist.

Med nöd och näppe godkänd.

//Zac

Oskar
0

Ja jag hoppas det inte blir en fjärde film också…man ska sluta när man ligger på topp…dvs de skulle slutat efter andra filmen…he. Den här fick en 3:a av mig…men då lever de lite på gamla meriter…som fristående film skulle det nog bara blivit en 2:a…

Oskar

[tiiia]
0

hmm.. känns lite överdriven.. men vem vet.

Bima
0

Trodde den hade premiär 31 augusti? (snurrig)

emoflickan
0

den går o tanka hem. dock har jag inte hittat någon vettig kvalité än så jag väntar på nån dvdscreener ist.

toflsan
0

ja asså vad är det med alla treor hela tiden. känns som de bara gör det för pengar

EmmaG
0

Skulle sett den i förrgårr, men den strejkade & gick inte att bränna ut *arg*
Men jag har inga skyhöga förhoppningar direkt..men det är bara att vänta & se

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

emoflickan
0

#2, jag läste i metro idag att det blir en fjärde film oxo hehe.

Maggie
0

Jag läste att Mästerkatten i stövlarna (Banderas) skulle få en egen film!! Har dock inte sett 3:an ännu, men jag älskade de andra två(särskilt 2:an)!! Kanske bäst att skruva ner förväntningarna nu då.. Ledsen

EmmaG
0

Såg den igår…Ingen höjdare så sett..Men helt okej & bjöd på några trevliga stunder

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken