Shrek the Third
Blev riktigt besviken på Shrek the Third. De två tidigare Shrek-filmerna tillhör mina favoriter bland animerade filmer men den här levde inte alls upp till mina förväntningar! Filmen har en del sköna scener och repliker men i övrigt känns den ganska platt. Inte alls samma charm och humor som i de två tidigare. Men visst, det är inte en dålig film, så den är sevärd. Bara man skruvar ner förväntningarna…
http://www.imdb.com/title/tt0413267/
mvh
Oskar

Den var trött tycker jag. Den serverade några snea leenden, men inga gapskratt alls… Trist.
Med nöd och näppe godkänd.
//Zac

Ja jag hoppas det inte blir en fjärde film också…man ska sluta när man ligger på topp…dvs de skulle slutat efter andra filmen…he. Den här fick en 3:a av mig…men då lever de lite på gamla meriter…som fristående film skulle det nog bara blivit en 2:a…
Oskar
hmm.. känns lite överdriven.. men vem vet.

Trodde den hade premiär 31 augusti? (snurrig)
den går o tanka hem. dock har jag inte hittat någon vettig kvalité än så jag väntar på nån dvdscreener ist.
ja asså vad är det med alla treor hela tiden. känns som de bara gör det för pengar

Skulle sett den i förrgårr, men den strejkade & gick inte att bränna ut *arg*
Men jag har inga skyhöga förhoppningar direkt..men det är bara att vänta & se
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
#2, jag läste i metro idag att det blir en fjärde film oxo hehe.

Jag läste att Mästerkatten i stövlarna (Banderas) skulle få en egen film!! Har dock inte sett 3:an ännu, men jag älskade de andra två(särskilt 2:an)!! Kanske bäst att skruva ner förväntningarna nu då.. 

Såg den igår…Ingen höjdare så sett..Men helt okej & bjöd på några trevliga stunder
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken