Men in Black III (3)
"Agent K är som bortblåst och Agent J blir tvungen att resa tillbaka till 1969 för att rädda sin surmulne kollega från en utomjordisk mördare.
De är tillbaka. Lite väl långt tillbaka för planetens säkerhet. Den okonventionelle Agent J förstår att något inte står rätt till när den legendariske Agent K påstås vara död sedan 40 år. Bara Agent J kan hindra den rymdskurk som har siktet inställt på en ung Agent K. Han måste lyckas för att rädda inte bara sin vän och partner, utan hela mänskligheten."
Hoppas på samma humor och roliga udda figurer i denna med 

Var på bio igår och såg den. Helt okej. Varken bättre eller sämre än jag förväntat mig. Klassisk sommar blockbuster rulle egentligen. En stadig 3;a av 5 möjliga ger jag den.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Rejält seg i början, men sedan blir filmen faktiskt bra eller sevärd. Bättre än ettan och tvåan? Tyvärr inte.
Bruka vara så :-S
Hm.. ? Men in Black 4…
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article15146185.ab
#7 Självklart. Jag välkomnar den med öppna armar. Älskar MIB ju! Vet inte hur många gånger jag sett ettan o tvåan.
Älskar även huvudrollssnubbarna som skådisar… hihi
Jo jo men ändå.. 
det är bra om de försöker skriva manuset lite mer som ettan o tvåan… Jag antar att jag får skriva till filmmakarna och påpeka det…