Hittar inte filmen :o
Har kollat efter två filmer nu rätt länge den ena är en skräckfilm och handlar om en ensamstående pappa med en dotter. Pappan är skitsofren och får en annan personlighet och glömmer allt när han är pappa igen. dottern har helt plötsligt fått en ny mysterisk vän som då är pappan med annan personlighet (jag tror att han kallar sig Charlie då) I slutet blir han Charlie mer och mer och kan tillslut inte återvända till sig själv.
Och den andra va en romantisk drama tror jag, de va så länge sen jag såg den så kan inte beskriva den så bra inte den första heller men är de någon som kan hjälpa mig så blir jag väldigt glaaad :D
Den anra handlar om en pojke som får kemikalier på sig och blir blind men kemikalierna har gjort så han får typ ''supersinnen'' de vill säga hör att det kommer regna några minuter innan de ens börjar. kommer inte ihåg så mycket men han fick i alla fall bättre hörsel. kan inte komma på mer om den filmen.. :/
Tacksam för svar :)
Är det den här? http://www.imdb.com/title/tt0382077/
Aa de är de TAAAACK!! :D
Testade googla lite på den andra, men allt jag fick fram var daredevil och misstänker att du inte var ute efter en superhjältefilm :P
De kan ha varit den för när jag läser om Daredevil så låter de som den filmen jag letar efter
de kan ha varit en superhjältefilm för jag var så liten när jag såg den så jag kommer inte ihåg hur den va riktigt :o Tack så mycket!! 
Okej du får väl kika och se om det är den då :)
ja de ska jag göra tack ska du ha! :)
Så lite så :)