Film iFokus

Film

Etiketterköpessäljesbytes
Läst 3748 ggr
VAASHii
1

Tecknade VHS

Jag skulle gärna vilja köpa dessa kära klassiker som Lejonkungen, Ariel, Bumbibjörnarna, bambi osv. på VHS.

Sålde alla mina för en herrans massa år sedan och nu saknar jag dem som bara den!

De jag främst letar efter är

Landet för längesedan
Bumbibjörnarna
Timon och Pumba
Bambi
Den lilla sjöjungfrun

men andra är även av intresse som jag säkert inte tänkt på!

Grease letar jag även efter!

:D

Helst i närheten av Trelleborg/malmö!
Tack på förhand!

Fridaybrew
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

OK för att vhs börjar bli lite till åren =) Fördelen är ju att det är oftast väldigt billigt begagnat. Kolla blocket hittade flera annonser med bra priser i ditt område.

Vill du köpa dom för samlandets skull eller för att titta. För jag kan rekomendera att bilden blir väldigt fin på en platt tv och bluray. Fast är kanske billigare att hänga kvar på vhs =) Men överväg att hoppa över dvd och gå direkt på bluray =)

lycka till i filmjakten!

/Fridaybrew

VAASHii
0

Det är mest för old times!

De som jag vill se mest kommer jag skaffa på blu-ray givetvis, men det är mest för att ställa i bokhyllan och minnas de filmer jag hade när jag var liten :P

Inte trodde väl jag att jag skulle ångra att vi gav bort våra gamla vhs, men nu gör jag faktiskt det.

Tackar! :D

Diizkmedel
0

Jag har dem första 6 lillefot filmerna tror jag ;) Men hur mycket skulle du kunna ge? :) (e inte 100 på att jag vill sälja dem än ;))

That that don't kill you can only make you stonger

VAASHii
0

Oh! hehe ^^ Vad är det för titlar på dem? :D

Diizkmedel
0

Jag vet inte :/ Jag vet bara att det är dem 4 elr 6 första filmerna ;)

That that don't kill you can only make you stonger

rebeccajansson
0

Ett tips till dig är att kolla på Röda korset elr liknande affärer. Hra hittat massor av billiga disneyfilmer i deras hyllor.

[stblues35]
0

Ja en del loppisar har ju,,second hand. Där brukar man göra en rajd och köpa några:) Fast sen har vi en beg.videobutik här i stan ochså som har en del vhs:) Du kan få en länk till dom?Kommer inte ihåg om dom skickar men det kanske dom gör..

[stblues35]
0

Ja sen har dom massa annat också. Barnfilm,Western,skräck,Action och Troma filmer t.ex:) + lite ovanliga filmerSkrattande fast dom behöver du inte kika på.

[stblues35]
0

Eller nä fressten..var in och kollade nu. Dom har inte så mycket på själva sidan men jag vet dom har en massa tecknat.

Dom hade bara Bambi och Landet för längesen. Tyvärr..

[Kaktuz]
0

På Tradera finns en hel del samt Blocket.