Veronica Mars
Någon mer som har sett tv-serien Veronica Mars? På torsdag 12/1 börjar SVT1 sända serien, själv har jag sett hela säsong 1 på dvd. En av de bästa serier jag sett och platsar in i toppen tillsammans med 24, Lost och Prison Break.

Den ska jag försöka och inte missa!
Serien är väl egentligen tänkt som en ungdomsserie men jag tror nog att den passar de flesta vuxna också. Överlag väldigt bra karaktärer och skådespelare, speciellt Kristen Bell i huvudrollen som Veronica.

eee jag e ju nästan ungdom iaf
Ja samma här..man ska ha kvar barnet inom sig :)

Nej inte ha kvar barnet inom mig det skulle jag inte velat bättre att ha dem nere framför tv:n ha ha sorry..var bara tvungen..att vara lite knäpp som vanligt..
Var det någon som såg första avsnittet idag? Om ni missade det så kommer det i repris både imorgon fredag samt på lördag.

Nja, tyckte inte den var någon höjdare, platt persongalleri… Även om man blir nyfiken på vad som egentligen hänt så tror jag att det är en serie jag kan vara utan:) Dessutom, 40 min avsnitt, lite väl kort för min smak…
#7 Jag var inte heller fast förrän efter ett antal avsnitt, karaktärerna utvecklas en hel del och blir betydligt mer intressanta än man först tror.
Repriser: 13/1 kl 16:35 och 14/1 kl 23:15 på SVT2.
Mycket bra serie enligt mig. Och är inte de flesta serier som visas 40-minutersavsnitt?
#10 Jag inväntar nu säsong 2 :)
Jo de flesta serier körs i 40-45 minutersavsnitt.
luungt en kalasbra serie som borde ses av alla! :)
och säsong två finns att få tag i från USA…:)
Kollade i helgen på säsong 2, kan knappt bli mycket bättre. Sträckkollade 19 avsnitt bara igår söndag :)
Älskar upplägget med Veronica Mars där det är en eller flera övergripande plots/handlingar/mysterier samtidigt som det är en del fall som blir lösta lite snabbare. Det är de övergripande handlingarna som driver hela serien vidare, speciellt spännande att saker från säsong 1 återkommer även i säsong 2.
Imorrn startar säsong 3 i USA :)
Här har du ett till stort VM-fan. Helt fantastiskt bra, tycker jag :) Och säsong tre ser väldigt lovande ut den med…
På torsdag 14:e juni drar säsong 3 av Veronica Mars igång i SVT, tidpunkt 20:00. Jag har faktiskt inte sett denna säsongen då jag väntat in att alla avsnitt skulle sändas i USA (så man kan sträckkolla), men tar nog och ser det på SVT nu istället.
Detta är för övrigt sista säsongen då serien nu har blivit nedlagd. I och för sig rätt skönt att inte alla säsonger fortsätter i en evighet.
säsong 3 var underbar. är grymt deppig över att den la ner, en av dom bästa serierna på år och dar.

Jag är också ett troget VM-fan. Förstår inte att jag har missat att det har börjat. Får försöka se en repris, tack för tiderna! Annars kan man ju ladda ner, men då är risken stor att man laddar ner lite för mycket, bättre att se ett avsnitt i veckan.