Seinfeld är underbart! Synd att det går så sent, men det verkar som du varit vaken för det i natt… :)
Mvh // Johan

Favvo tillsammans med Frasier. Seinfeld håller jämn hög nivå och är alltid underhållande. Frasier ger fler asgarv tack vare skarpare manus men är inte lika jämn.

Ja, haha Johan, Seinfeld kan jag nog vara uppe hur länge som helst för att se

Här har ni ett stort fan till. Det finns inget bättre sätt att avrunda en stressig dag på än att kolla på Seinfeld!
Här är en favorit:
http://www.gotwavs.com/cgi-bin/tvwavs.cgi?Seinfeld=sgeorge.wav
// staffan

Ja haha Staffan den där är grym, hade den som svarare på mobilen förut.
Seinfeld är så bra! Otroligt att de lyckats göra så många avsnitt och alltid lika underhållande! Min favorit är Kramer, vem är er favorit?

Min är George
#7 George är superskön!! Det är en bra blandning av personligheter i serien, verkligen!
Några andra förslag?
Seinfeld är helt underbart. Jag tyckte den var helt ointressant när jag såg mina första avsnitt. Men när flera kompisar var lyriska så gav jag den en ny chans, och det är jag glad för.
Julia Louis-Dreyfus som spelar Elaine verkar ha brutit Seinfeld-förbannelsen. Hennes nya serie får bra recensioner. En kort artikel i SvD.
Läste också den artikeln…
_"Christine är lika neurotisk och har lika vass tunga som Elaine men att karaktären får en annan dimension av att Christine faktiskt tar hand om ett barn. Något Elaine aldrig hade klarat av."
_
Kanske stämmer, några Elaine-fans till hennes försvar?

Kan tipsa ett Julia är gäst hos Leno ikväll (Kanal 5, 00.20).