Ice Age 4
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kanske bara jag som längtat efter bara en till Ice Age-film..
Men iallafall ett nyhetstips om ingen visste innan:
I fjärde filmen kretsar handlingen kring en jordbävning som vänder upp och ner på det mesta för Sid, Manny, Diego och givetvis Scrat. Mer otursförföljt djur får man leta efter.
Ice Age 4- Jorden skakar loss får världspremiär 27 juni 2012.
Snaaart 
Härligt! Scrat is the man!:)

Längtar myyyycket efter denna. :'D Älskar alla de andra Ice Age filmerna. Speciell trean!
Grymt mycket här med
Men besviken på att det bara är 3D på bion..
Jag längtar ihjäl mig :)
Ice age <3
Åhh längtar! äntligen en flickvän till Diego hihi ska boka premiären för jag älskar verkligen Ice Age, de två första åtminstone
Älska alla tre, väääldigt ovanligt för mig att gilla alla 
SF: Innan föreställningar av Ice Age 4: Jorden skakar loss kommer en kortfilm med Maggie Simpson att visas på alla våra biografer.
The longest daycare
Den yngsta medlemmen i Simpsons-familjen spelar huvudrollen i kortfilmen The Longest Daycare. Alla som ser Ice Age 4:Jorden skakar loss kan se kortfilmen. Mer information om kortfilmen kommer här på sf.se senare.
aijs äitsch 2 är min favvo, men jag ser alla delar i a f
Tvåan är den enda del där jag tänker "ja, jösses, precis så är det" när ekorren fipplar omkring på isen efter sin nöt… o skrattar så jag dör
Trots att jag är 50 fyllda,gillar Ice-Age filmerna,speciellt ekorren? med sin sabla nöt….Är ju halva filmerna :-) Är 4an verkligen bara 3D på biograferna??Hur gör man då om man ser som "bofinken Knut" ???????????????? Lite diskriminering där……
Ice Age äger :D
Humorn passar mig verkligen i smaken xD
"Dog du?"
"Tyvärr…….Ja….MEN JAG ÖVERLEVDE!
Hahaha jag dör xD
3D visar dem första tiden tror jag, men nu verka det finnas utan. Så nu ska jag planera in den. Pga synfel hos dottern går det inte se i 3D..