Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 959 ggr
[Anki_]
0

Moll Flanders

Hejsan!

Jag undrar om det är någon här som har sett filmen "Moll Flanders"? ( baserad på boken av Daniel Defoe). Jag såg den när den gick som miniserie på tv, för säkert 10 år sedan… Har försökt få tag på den men den går inte att köpa här i sverige verkar det som…. :(

zzaga
0

Jag har inte sett den men såg liksom du serien , jag gillade den. Skådisen var bra tyckte jag:)

[Anki_]
0

Ja, jag tyckte också att skådisen var bra! Jag har sett att filmen går att köpa utomlands… men jag är lite orolig för att beställa från utlandet eftersom man måste lämna ut kort nummer el bank nummer…. :(

Pia
0

Jag tyckte också om den serien. Alex Kingston är väl annars mest känd som en av läkarna i Cityakuten.

Anki_, jag brukar emellanåt beställa via internet/från utlandet och det har inte varit några problem. Även om det inte alltid kanske känns helt bekvämt att betala med kortet. Försök att kolla upp företaget, om det är seriöst, om det finns nöjda kunder du kan höra med osv.

[Anki_]
0

Tänkte bara tipsa om att Moll Flanders ÄNTLIGEN släpps på dvd i Sverige nu! 16 maj.

Anna77
0

såg den i ett svep, den var 3 h 10 min

helt ok !!