The Simpsons
Den gula familjen, den tecknade komediserien.
Stort fan är jag.
Du ?
Njae ingen stor fan av den serien..
Ja jag gillar Simpsons! 
Fast jag skulle inte kalla mig fan, och jag har inte sett alla avsnitt. Gillar att de tar upp samhällsaktuella teman. Lisa är min favorit 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#2 Jag ha iaf alla boxarna. Ja precis och inte så äckliga i sina avsnitt som Family Guy ^^ Bart är min, han är som en annan var/är 
Har alltid varit ett stort fan av serien och har alla hittills släppta säsonger på dvd men de senaste säsongerna har dem lackat av alltså. I vissa avseenden försöker de härma Family Guy och de misslyckas totalt. Det är med sorg som jag numera att anser att FG är bättre, åtminstone om man ställer de senare säsongerna mot varann.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Jag tittar aldrig på Simpsons längre (tycker att avsnitten blev rätt lame för några år sedan) men jag gillar serien!
Min favoritkaraktär: Moleman. "Noone is gay for moleman." "I'm 31 years old."
Egentligen anser jag att handlingen i varje avsnitt är rätt tråkig och att själva dialogen är kul men inte superkul, men att det som gör serien fantastisk är det som händer "i bakgrunden". Förutom de obvious skämten så brukar tecknarna få in små detaljer i bakgrunden, karaktärer som gör lustiga saker eller annat knasigt.
I dagsläget föredrar jag nog Family Guy.

Underligt, jag tycker Family Guy är jättejobbig, blir oftast irriterad och halvstressad av den.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Ser inte så ofta på Simpson nu, eftersom jag knappt har några TV-kanaler. Men gillar birolls-karaktärerna bäst: skolvaktmästaren, Mr Burns och fyllot i Moe´s bar bla…