vad heter filmen!?!?
Hej, såg en film för 6-7 år sedan tror jag. Handlar om 2 kompisar som är i ett fängelse i början, den ena utav dom dör. den andre kommer ut och träffar en tjej och har jag för mig att dom rånar och lite sådant. i slutet utav filmen kommer hans ena kompis som dog tillbaka. Han lurade sin kompis, varför kommer jag inte ihåg.
omslaget på filmen var en rad med tomte gubbar med k pistar i händerna.
väldigt dålig beskrivning men jag kommer inte ihåg mycket mer, VÄLDIGT tacksam om ni kan lista ut vad den heter=) !
Alltså jag känner igen det där med tomtarna väldigt mycket, dock inte handlingen, hm.. Men det verkar alltid vara någon som listar ut det till slut :D
Vet du vilken genre det är?
Tror det är en blanding mellan action drama och romantik=) tjejen är träffar och blir kär i är egentligen tillsammans med kompisen som "dog". Dom kör nåt dubbelspel, men kommer inte ihåg varför.
Känner inte igen det där med tomtarna, haha.. men handlingen är bekant på nått sätt men vet ej om jag sett den.
Behöver nog mer at gå på.. typ, årtal? Språk? Lite sånt..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ah! Skrev ett inlägg på Facebook Discshop grupp och fick ett tips av en person där (tackat och bockat han) TADA:
TACK!! fattar inte hur ni kan lyckas hitta filmer, speciellt med den beskrivningen jag gav er:) men tackar och bockar:D:D
Är man filmfantast så