Film iFokus

Film

Etiketter: skräckrysare
Läst 2283 ggr
simonimon1998
0

Favorit Skräckfilm ?

Min Favorit skräckfilm är Scream. Jag tyckte den va läskig och bra när jag såg den för första gången.

Vilken är din favorit skräckfilm?

saga97
1

pet semetary gilla jag

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

GhostAdventures
1

Sweeney Todd: the demon barber on fleet street.. om det nu rknas som en skräckfilm.. xD (Själva filmen inte orginal musikalen XD)

Björk
0

The Ring, amerikanska, den är bara så äcklig, var längesen jag såg den men fy. Annars tyckte jag Mirrors var obehaglig och det är nog den senaste jag sett.. Mitt psyke klarar inte av skräckfilmer längre.

jizzy
0

Har många många favoriter, men The Shining är en av dem.

simonimon1998
0

#3 Första gången jag såg the ring bågade jag inte ens kolla på film länge Förvånad

#4 Har sett the shining men det är inte min stil, jag somnade när det var typ en timme in i filmen….

[Kaktuz]
0

Motorsågsmassakern, Seven, Exorcisten, Poltergeist m.m (inte helskräck alla men man må illa etc ändå Obestämd)

jizzy
0

#5: Hoppas du såg originalversionen av Stanley Kubrick och inte den usla nya omgjorda versionen. Förstår dock inte hur man kan somna till en sån fantastisk film. Men smaken är ju olika, själv tycker jag inte att Scream ens är en skräckfilm utan mer en parodi/väldigt dålig komedi.

jizzy
0

Människor blir dock skrämda av olika saker, i Scream är det väl lite mer att man ska skrika till för att det hoppar fram nån bakom ett hörn medan i andra skräckfilmer är det en otäck atmosfär/stämning som byggs upp. Ofta ihop med en riktig handling. Flört

Jag har dock aldrig lyckats bli rädd av såna där "skrämmas bakom hörnet"-filmer. Man vet ju redan 5 sekunder innan det händer att det ska hända. Och så fortsätter det på samma sätt i 2 timmar. Inte så otäckt.

simonimon1998
0

#7 originalversionen……

jizzy
0

OK. Glad

Catta-
0

Mirrors, one missed call, the fourth kind

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

[catilous]
0

Tyckte "Thirteen ghosts" var väldigt obehaglig först när jag såg den. Nu gör den mig inget.. blir inte rädd av sånna filmer.

Hostel har jag sett en gång och aldrig mer tror. Usch.. :) Fast det var ju ett par år sedan nu.

[Kaktuz]
0

Cujo är ju en rätt otäck version av hur en hund kan beter sig Tyst