Film iFokus

Film

Etikettskådespelare
Läst 1727 ggr
[Kaktuz]
2

Leonardo DiCaprio

Jag minns när jag såg Titanic första gången på bio, då var jag 15 år. Och hua mig vad man blev kär i han då *fniss*

Idag ser jag han annorlunda, jag ha växt upp (ha ha), men som skåderspelare är han i mina ögon bra i vissa roller, dålig i andra. Sett ett par med han sista dagarna för stora tösen i huset är intresserad sen hon såg Titanic, och i hans första film Critters 3 visar han vad han kommer att vara i andra filmer, en söt liten pojke. I tex This boy´s life och Gilbert Grape men även i På driven i NY och Marvins room. I andra filmer som Gangs of NY och The Beach byter han lite i stilen men behåller ändå den söta looken. Shutter Island överraskar han i min ögon rollen helt.

Bara lite kladd om denna nu vuxna tjej-idolen Flört

[Highonbluetomorrows]
0

Jag tycker det är kul att alla killar "måste" hata DiCaprio, jelly much ;)?

Han har gjort en hel del bra och seriösa rollpresentationer, där han inte är cuteguy, som i The Departed och Shutter Island som du nämnde. I Gilbert Grape är han cute guy på riktigt ^^. Mini-caprio.

Har dock aldrig fattat särskilt tyckte för honom rent utseendemässigt, not my style. Det är dock synd att han har "cute"-stigmat över sig då det får många att säga att hans filmer skulle vara dåliga när han de facto är en bra skådespelare och har varit det ett rätt bra tag nu!

[stblues35]
1

#1 Nänä dra inte alla killar över en kam nu..det är inte alla som "hatar" honom:)

[Highonbluetomorrows]
1

#2. Menade mest att det inte är (eller snarare var, särskilt efter titanic) helt ok för killar att säga att de gillade honom. Men nu på senare år har det blivit mer acceptabelt, antagligen då han spelat i roller som inte bara handlar om att vara romantisk, snäll eller söt. Grejen är väl den att han varit rätt duktig från början ^^.

Inte att alla killar faktiskt har "hatat" honom!

Grodan
0

Jag är inte mycket för DiCaprio, men i Gilbert Grape är han riktigt bra! Tungan ute

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

NelliZ
0

Åh….I Titanic är han såå snygg haha….x)

Men nu när han e äldre…….nääää Tungan ute

//Julia