Film iFokus

Film

Etiketter: filmtipsfilmsnack
Läst 1087 ggr
[morat]
0

Vilka filmer?

Jag är känd för att älska filmer som jag inte vet namnen på kan man väl lugnt påstå! Flört Så letade jag efter en sådan här sida och tänkte beskriva några filmer som ni kan få försöka namnge!

- Kommer inte riktigt ihåg vilken, men det handlade om någon religion iallafall. Det är en tjej som vill spela fotboll, men får inte för sina föräldrar (allra minst hennes mor) så hon spelar i smyg. En dag möter hon en annan tjej som spelar i ett damlag som denna tjej också får börja i och hon blir kär i fotbollstränaren. Minns även att hennes storasyster skulle gifta sig, bröllopet blir inställt men sedan får hon ändå gifta sig. Hm, det var nog den bästa förklaringen jag kunde komma med Tungan ute

- Sen så var det en film som jag såg på reklam på TV för några månadersedan som jag tänkte att jag skulle se men aldrig gjorde. Något med vargen och rödluvan eller liknande, fast på engelska. Och en annan film som hette någonting med "elephants" tror jag.. och i någon/båda filmerna så var Robert Pattinson med Skrattande (typ därför jag vill se dom haha)

[morat]
0

Haha men åh, bara en minut efter att man skriver detta så kommer jag på vad de två filmerna som jag förklarade längst ned hette haha! "Water for elephants" och "Red riding hood" Tungan ute

Men ni kan iallafall få lista ut vad den filmen jag förklarade först heter! Jag kommer säkert komma med fler filmer som jag inte kan namnen på sen också haha!

fotokrafs
0

Låter som "Skruva den som Beckham" Glad

[morat]
0

Åååh, tack snälla du! Skrattande

[morat]
0

Kom på en film som såg för jättelängesedan och har helt glömt bort namnet :/ Jag minns att det handlar om två barn som hittade en liten hundvalp på ett barnhem eller något liknande, och så blev de adopterade och tog med sig hunden till sitt nya hem i smyg. Sedan växte hunden och blev jättestor.
Någon som vet vilken film jag menar? Glad

Sandrisch
0

Låter som Chestnut Glad

[morat]
0

#5 Tack så jättemycket! Det var helt rätt Skrattande