Vilken film?
Jag letar efter en film jag såg för några år sedan, men jag kan inte komma ihåg vad den hette.
Den handlade om en mördare (man) som tillsammans med sin tjej (Carrie?) får skjuts av ett annat par (man och kvinna) någonstans. De blir typ vänner, paret vet inget om att han är mördare. Mördarens tjej är barnslig och förtryckt av mördaren, har slampiga kläder på sig. Den andra kvinnan börjar misstänka att tjejen är förtryckt och nämner det för sin man, men jag tror mannen avfärdar det, hon uttrycker också sitt ogillande av tjejens klädstil. Senare i filmen dör tjejen och mannen, jag tror det är mördaren som mördar dem och han gör den andra kvinnan till sin tjej och hon blir som den första tjejen var, barnslig och förtryckt och bär samma slampiga kläder.
Det låter helt stört säkert XD och rörigt. Men om någon sett filmen känner ni säkert igen det.

Hatar cancer och älskar vårlökar.
Nix. Men jag hittade den, det är Kalifornia: http://akas.imdb.com/title/tt0107302/
Varför är det alltid så att man letar och letar som en galning, sen när man väl bett om hjälp, då hittar man det själv?

Valde mellan de två. Bra filmer båda.
Varför skrev du inte båda? 

Ja det undrar jag också…. för att verka smart kanske. Vilket ju misslyckades. Eller för att jag tycker Kalifornia är ganska otäck.
Ok
Men vi skippar det här nu, för tråden har uppnått sitt syfte.