Film iFokus

Film

Etikettkommande-biofilmer
Läst 918 ggr
[Koppsal]
0

Chronicle

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon mer än jag som är taggad på denna film som ska komma ut nu i början av 2012 här i Sverige? :)

[Highonbluetomorrows]
0

Tyckte först den såg ut som en riktig B-film (en fjantig teenkomedi i raden) men kollar man lite längre på trailern så verkar den ha potential i alla fall :). Kan tänka mig att den är extra intressant för de som gillar mycket specialeffekter. Visas den i 3D måntro?

[Koppsal]
0

#1 ingen aning faktiskt, Men jo jag är jätte intresserad av specialeffekter i filmer (studerar det på gymnasiet bl.a.).. så för mig verkar den riktigt nice :)

Ja den är lite lik de där tonårsfilmerna.. men aah hoppas den är sååå mycket bättre än de filmerna :)

Man får nog reda på det där med 3D när de satt datum för premiär i sverige o.s.v. :)

[Highonbluetomorrows]
0

Hehe, ja då passar den säkert dig perfekt. Såg ju ut att vara rätt mäktiga effekter.

Får jag fråga inom vilket program man läser det? Eller är det en valbar kurs? Har aldrig hört om det innan. Själv gick jag filmkunskap som extraval men vi kom aldrig till några specialeffekter.

[Koppsal]
0

#3 vi kör massor av olika program. 3ds studio max, after effects, premiere, photoshop o.s.v.. :) 

Jag går estet media på gymnasiet, och läser digitalt skapande, estetisk kommunikation och foto kurser. Men i tvåan ska vi välja några fler kurser och inrikta oss lite mer :)

[Kaktuz]
0

Mja mja ska ge den en titt iaf Oskyldig

[Koppsal]
0

#5 aha ska jag me göra :) xd

[Kaktuz]
0

Tungan ute

Grodan
0

Den var/är ganska bra. Lite annorlunda sci-fi. Skrattande

Betyg typ 3,5 av 5 (och det mkt bra betyg av mig)

Vad jag gillade mest är att ungdomskänslan är så himla bra. Sådär är det ju, eller var det ju eller något. Jag kunde känna igen och känna med. Jag kunde uppleva liknande. Vill inte spoila med att säga så mkt men jag flög… hehe

Jag är inget fan av den här sortens "hemma-video-filmnings-känsla", men… filmen har något

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Koppsal]
0

#8 jaha du har sett den? :) 

Men vad bra :D

Grodan
0

Jupp. Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️